رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان خبر داد:

امدادرسانی اورژانس گیلان به بیش از 4هزار مصدوم در نوروز

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: اورژانس گیلان در طول طرح امداد نوروزی، 26 اسفند ماه 94 لغایت 15فروردین 95 به 4هزار و 666مصدوم و بیمار اورژانسی امداد رسانی کرد.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۵۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

دکتر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اینکه ماموریت اورژانس گیلان از 26 اسفند 94 لغایت 15فروردین 95 اظهار کرد: در این مدت به 4هزار و 666مصدوم و بیمار اورژانسی ارائه خدمات فوریت های پزشکی نموده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 3هزار و  573ماموریت غیر تصادفی و هزار و  93ماموریت تصادفی بوده است، گفت: در مجموع 2هزار و 225نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان تعداد ماموریت های مرتبط با مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان گیلان را 17 مورد همچنین تعداد مراجعین را در طی ایام تعطیلات نوروزی به ایستگاه سلامت گیلان 24 مورد عنوان کرد.

محمدی پرکارترین روزهای فوریت های پزشکی استان را در طرح امداد نوروزی به ترتیب روز چهارم فروردین با تعداد 296 ماموریت و 13 فروردین ماه سالجاری با تعداد 293 ماموریت ذکر کرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در ارتباط با طرح امداد نوروزی گفت: طرح  امداد نوروزی براساس دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی راس ساعت  8 صبح چهارشنبه مورخ 26  اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه برقرار بود.

وی هدف از این طرح را ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مسافرین و گردشگرانی ذکر کرد که در ایام تعطیلات نوروزی استان گیلان را جهت مسافرت خود انتخاب نموده اند.

وی در پایان یادآورشد: در این طرح 58 پایگاه ثابت و سیار به همکاری 400  نفر از کارکنان فوریت های پزشکی به صورت 24 ساعته و شبانه روز فعال بوده اند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ایستگاه سلامت  به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیلات نوروزی در ورودی شهر رشت به همراه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 چادر امدادی به همراه کادر فوریتهای پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی حضور فعال داشتند.

ارسال نظرات