خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن عسگری سپاه امامت تبریز:

رمز ماندگاری شهدا ولایت مداری بود

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه امام حسن عسگری سپاه امامت تبریز در دیدار با خانواده شهدا، رمز ماندگاری شهدا را خودباوری، خداباوری و ولایت‌ پذیری ان ها دانست و گفت: سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، مرهون ایثار و از خودگذشتگی این دلاورمردان و شیرزنان است.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۷۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اسماعیل آزادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: امروز بر همگان به ویژه مسئولان تکلیفی بزرگ وجود دارد که باید بر اساس آن همواره رهرو راستین شهدا باشند و در راستای تحقق آرمان‌های والای آن ها قدم بردارند.

وی افزود: ما هرچه داریم از شهدا داریم و باید بدانیم که امروز همه ما بر فرش قرمزی از خون شهدا ایستاده ایم و با وجود این، تکلیفمان برای حفظ و حراست خون شهدا بسیار سنگین است .

فرمانده پایگاه شهدای مایان نیز در ادامه این دیدارها گفت: باید از خدا بخواهیم به اندازه و به جا عمل کنیم تا در قیامت مدیون شهدا نباشیم .

وی ادامه داد: خانواده‌ شهدا با تقدیم عزیزترین های خود در راه انقلاب، همچنان در پیمودن این مسیر ثابت قدم و استوار هستند و در این راه حتی ذره ای در اراده آنان در تبعیت از ولایت خللی وارد نشده است .


فرماندهی وشورای حوزه امام حسن عسکری (ع) سپاه امامت تبریز با حضور در منزل خانواده شهیدان محمد و صمد سمندری، محمد حسین عجملویی، نور محمد شوقی با پدران و مادران این شهدا اسوه های صبر و استقامت دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها