مدير آموزش و پرورش ابهر:

مادران فرهنگی وظیفه پرورش فرزندان این مرز و بوم را نیز برعهده دارند

مادران فرهنگی علاوه بر نقش تربیتی برای فرزندان خود وظیفه پرورش فرزندان این مرز و بوم را نیز برعهده دارند.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۸۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش ابهر در مراسم گرامیداشت مقام زن و روز مادر در ابهر با اشاره به نقش موثر و ممتازمادران بخصوص مادران فرهنگی در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: مادران فرهنگی علاوه بر این که نقش تربیتی برای فرزندان خود دارند وظیفه پرورش فرزندان این مرز و بوم را نیز برعهده دارند که نقش مادری در این زمینه موجب موفقیت بیشتر آنان شده است.

موسی رضایی با برشمردن فضائل حضرت زهرا(س) بخصوص همسرداری بی نظیر ایشان وتلاش دوشادوش همسر بزرگوارشان ،حضرت علی (ع) در عرصه تربیتی و خانه داری افزود: حضور موفق و موثر بانوان در جامعه یکى از بزرگترین افتخارات نظام اسلامى است که در سایه نظام اسلامى و به تاسی از سیره زندگی حضرت زهرا(س) شکل گرفته است.

وی همسر داری و فرزند پروری را از مهمترین اولویت ها، نقش ها و مسئولیت های زنان مسلمان ایرانی عنوان کرد و با ابراز تاسف از کم رنگ شدن این نقش و مهارت در جامعه اظهار داشت: تبیین این نقش در بین دختران در مدارس و توجه به اصولی مانند تقوا، عفت و طهارت، مجاهدت، شوهردارى و فرزنددارى در بین دانش آموزان دبیرستانی برای ورود به زندگی واقعی شد.

گفتنی است تکریم معلم و بانوی پیش کسوت ابهری، پخش کلیپ مادر خوب من، اجرای سرودو تاتر به مناسبت گرامیداشت مقام مادر از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال نظرات