عضو شورای شهر اردبیل:

ضرورت جذب سرمایه گزاری در بخش های خصوصی

در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی نامیده قطعاً همین نگرش زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا یک حرکت متفاوت در حوزه حل مشکلات، نارسایی‌ها و بهبود شرایط توسعه‌ای در مرکز استان فراهم آید.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۱۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سلامت صفری در جلسه کمیسیون شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به برخی نابسامانی‌ها در حاشیه شهرها و توسعه سکونت‌گاه‌های غیررسمی باید تلاش جدی‌تری را انجام داد تا با یک هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی درست بخش مهمی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شده و زمینه ارتقای امنیت و رفاه هموطنان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر در این سه سال فعالیت خود رویکرد متوازنی را در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در مسیر توسعه پایدار مد نظر قرار داده است، تصریح کرد: برای ما مناطق مختلف شهر اردبیل در مسیر توسعه تفاوتی با هم ندارند و این پیگیری‌های جدی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های در حال اجراست که قطعاً با نگاه واقع‌بینانه، کارشناسی و به صورت تخصصی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت پیگیری جدی شورا و شهرداری برای تشکیل کمیسیون مشترک استانداری، شورا و شهرداری را برای یافتن راهکارهای اساسی در جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی گفت: در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی نامیده قطعاً همین نگرش زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا یک حرکت متفاوت در حوزه حل مشکلات، نارسایی‌ها و بهبود شرایط توسعه‌ای در مرکز استان فراهم آید.

صفری یکی از بازوان توانمند اجرایی در اقتصاد مقاومتی را توجه به سرمایه‌گذاری‌ها با توانمندی‌های بومی و اولویت انجام طرح‌های پربازده برای هموطنان توصیف کرد و افزود: تهیه طرح جامع حاشیه شهر و سکونت‌گاه‌های غیررسمی، حل مشکلات بافت فرسوده و مرکز شهر جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی شورا است.

وی با ابراز خرسندی از تحقق وعده چندین ساله در کلنگ‌زنی پل قدس بیان کرد: در برنامه‌ریزی‌ها، بازگشایی‌ها و ایجاد مسیرها و خیابان‌های جدید در ساحلی، مولا مؤمن، گلمغان، پناه‌آباد، سلمان‌آباد تا کلخوران مد نظر و مورد هدف اصلی است.

صفری ارائه راهکار مناسب برای اجرای خروجی مطلوب در محله شهریار را به درخواست و مطالبه مردم یادآور شد و اضافه کرد: در این زمینه آنچه مهم به نظر می‌رسد بها دادن به اقدامات و فعالیت‌هایی است که می‌تواند زمینه و بستر یک تحرک جدی‌تری را در حوزه ایجاد فرصت‌های مناسب در پیشبرد بهتر امور فراهم آورد.

ارسال نظرات