رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

هنر در جامعه اسلامی، در خدمت تربیت و تعالی انسان‌ها قرار می‌گیرد

هنر در جامعه اسلامی مخصوصاً در ایران اسلامی زمانی در خدمت تربیت و تعالی انسان‌ها قرار می‌گیرد که از غرب‌زدگی، بی‌هویتی و ابتذال به دور باشد که خوشبختانه سازمان بسیج هنرمندان مأمن و مرجع خوبی برای هنرمندان متعهد و انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۲۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان در اردبیل اظهار کرد: هنرمندان متعهد بسیجی پرچمدار هنر و ادب انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: شهید سید مرتضی آوینی پرچمدار هنر انقلاب اسلامی بود و این پرچم نباید در زمین بماند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تلاش ما در مجموعه سازمان بسیج هنرمندان این است که با تربیت هنرمندان متعهد و ارزشی نگذاریم تلاش‌های مخلصانه و صادقانه شهید سید مرتضی آوینی و امثال او در باب اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به هدر رود.

دشتی افزود: هنر در جامعه اسلامی مخصوصاً در ایران اسلامی زمانی در خدمت تربیت و تعالی انسان‌ها قرار می‌گیرد که از غرب‌زدگی، بی‌هویتی و ابتذال به دور باشد که خوشبختانه سازمان بسیج هنرمندان مأمن و مرجع خوبی برای هنرمندان متعهد و انقلابی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هنرمندانی زیادی در این مجموعه سالم و پاک دور هم جمع شده‌اند و برای بسط و گسترش فرهنگ و هنر دینی و انقلابی تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با بیان اینکه روز 20 فروردین ماه به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج نامگذاری شده است، اضافه کرد: برنامه‌های متعددی به مناسبت گرامیداشت این روز توسط سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود که از فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات