شهردار اردبیل:

بهره‌برداری از فرهنگ‌سرای بانوان، تا دو ماه آینده

علاوه بر فرهنگسرای بانوان، اجرای بوستان هنر در مقابل حوزه هنری استان اردبیل از برنامه های امسال بوده که نمایش‌های خیابانی و دیگر فعالیت‌های حوزه هنرمندان، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۳۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری اردبیل اظهار کرد: قرار است امسال در هر چهار منطقه شهرداری فرهنگ‌سراها احداث یا بهسازی و تجهیز شوند تا زمینه برای توانمندی اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شهروندان بهتر و شایسته فراهم آید.

وی با بیان اینکه ما هیچ تاکیدی بر انجام کارهای روزمره و عادی شهرداری نداریم چرا که در یک بستر مناسب این کارها از رفت و روب شهری گرفته تا آسفالت، رنگ آمیزی و توسعه پارک‌ها به خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: ما در سال جدید به دنبال انجام کارهای برجسته و شاخص در مسیر توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم که از جمله این هدف‌گذاری‌ها احداث و تکمیل فرهنگ‌سراهای متنوع است که شهروندان هر منطقه را می‌تواند با محوریت فعالیت‌های فرهنگی دور خود جمع کند.

شهردار اردبیل بهره‌برداری از فرهنگ‌سرای بانوان را تا دو ماه آینده به همراه اجرای بوستان هنر در مقابل حوزه هنری استان اردبیل یادآور شد و گفت: قرار است در این بوستان نمایش‌های خیابانی و دیگر فعالیت‌های حوزه هنرمندان اجرایی و عملیاتی شود.

لطف‌اللهیان ضرورت توسعه خانه شهروند، مادر و کودک و سالمندان را یادآور شد و افزود: در این زمینه تلاش جدی ما بر بها دادن به گروه‌های مختلفی است به طوریکه برای بازنشستگان و سالمندان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنیم.

وی از احداث خانه بازنشستگان با رویکرد ارائه خدمات فرهنگی و تنوع‌بخشی به برنامه‌های آموزشی را یادآور شد و بیان کرد: چشم‌انداز خوبی در این زمینه ترسیم کردیم که امیدواریم برنامه‌های آموزشی به سمتی برود تا بیش از هشت هزار ساعت آموزشی که در سال گذشته در فرهنگ‌سراها شاهد بودیم، نمود عینی‌تری پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: دیدگاه ما این است که شهرداری باید از حالت یک نهاد خدماتی خارج شده و به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی بیش از گذشته مورد توجه و بها قرار گیرد.

شهردار اردبیل سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها را یک سرمایه‌گذاری سودمند برای سال‌های آینده توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم یک حرکت اساسی و زیربنایی را در حوزه تحولات فرهنگی و اجتماعی شاهد باشیم.

ارسال نظرات