خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند:

بصیرت نیاز دیروز، امروز و فردای ماست

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در دیدار فرماندهان پایگاه های این سپاه با اشاره به پیچیدگی های دنیای کنونی، گفت: بصیرت دینی و تفسیر و تحلیل درست از مسائل، نیاز دیروز، امروز و فردای ماست که ضرورت آن امروز بیشتر احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۷۵۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر افزود: به علت پیچیدگی فهم مسائل،دشواری تشخیص حق از باطل و آمیختگی ماهرانه و عالمانه راست و دروغ و مسلح بودندشمنان به ابزارهای تبلیغی و رسانه‌های خبر رسانی گوناگون، به بصیرت باید بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنان که صرف ایمان و عمل تعبّدی و خالی از بصیرت ارزش چندانی ندارد، ایمان و عمل، زمانی ارزش حقیقی خود را دارد و تأثیرگذاری مطلوب را از خود به جای می‌گذارد که با معرفت و بصیرت دینی همراه و آمیخته باشد.

حجت الاسلام برزگر، صبر و استقامت را از راه های رسیدن به بصیرت عنوان و بیان کرد: بصیرت دینی که با حفظ تقوای الهی حاصل می­شود به آدمی قدرت می­دهد تا به تمییز صاف از ناصاف و حق از باطل بپردازد.

وی به بصیرت در دین هم اشاره ای داشت و اظهار داشت: بصیرت در دین، نوع خاصی از آگاهی و شناخت است که صرف معرفت و شناخت نظری و فکری نیست، بلکه نوعی معرفت قلبی و شناخت درونی است که با توجه به آیات قرآنی، از راه عبادت و تقوا حاصل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها