منصوری مسئول کانون بسیج هنرمندان زرند خبر داد:

کانون بسیج هنرمندان زرند میزبان بزرگداشت روز هنر اسلامی در استان کرمان

در سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت روز هنر اسلامی در استان کرمان به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۴۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،منصوری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند از برگزاری مراسم بزرگداشت روز هنر اسلامی در استان کرمان به میزبانی این کانون خبر داد.

 سجاد منصوری مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند با اعلام این خبر، افزود: به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و با همکاری کانون بسیج هنرمندان زرند، هنرمندان شهرستان های کرمان، رفسنجان، زرند، کوهبنان و راور در این مراسم شرکت می کنند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان زرند بیان کرد: سخنران این مراسم دکتر احمدعلی رمضانی مدیر کل سازمان صدا و سیمای مرکز استان خواهد بود و از خانواده شهید هنرمند سید محمد امیری از شهدای غدیر شهرستان زرند و هنرمند پیشکسوت زرندی مهدی متصدی زاده تجلیل خواهد شد.

 

منصوری در ادامه افزود: این برنامه با حضور ۲۰۰ نفر هنرمند از شهرستان های کرمان، رفسنجان، زرند، کوهبنان و راور در روز پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه ساعت ۱۷ در تالار فرهنگیان واقع در خیابان ابوذر زرند برگزار می گردد.

 

همچنین در این روز نمایشگاه کاریکاتور "حماقت و تروریسم” در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان افتتاح می گردد.

 

لازم به ذکر است، پس از شهادت هنرمند متعهد و بسیجی، شهید سید مرتضی آوینی در روز بیستم فروردین سال ۱۳۷۲، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شد.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات