اقامت 66هزار گردشگردر سرعین:

کاهش 30 درصدی مسافر در سرعین

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: بيش از 66 هزار گردشگر از سراسر كشور در شهر توريستي در ایام تعطیلات نوروزی اقامت کردند.
کد خبر: ۸۶۵۵۸۵۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت:تعداد اقامت کنندگان از تاریخ 27 اسفند ماه 94 تا 13 فروردین 95 مجموعا 66 هزار و535 نفر در هتل ها ،هتل اپارتمان ها، میهمانپذیرها، خانه مسافرها، مدارس و میهمانسراهای دولتی بوده است.

صادق حسینی افزود:با توجه به كاهش دماي هوا در نوروز امسال تعداد مسافران نسبت به سال گذشته 30 درصد كاهش داشته است .

وی تعداد تشویق مراکز اقامتی را 5 مورد برشمرد و افزود:تعداد 26 فقره تذکر به مراکز اقامتی و یک فقره به مرکز پذیرایی و همچنین 3 فقره تذکر کتبی به مراکز اقامتی در طول تعطیلات نوروز داده شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت:تعداد 3 باب میهمانپذیر به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و نداشتن پروانه بهره برداری و عدم نصب نرخ پلمپ شدند.

وی تعداد شکایات واصله از مراکز اقامتی را 19 فقره برشمرد و تأکید کرد:مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی پذیرایی خانه مسافرها 292 مورد به صورت دستگاهی و مشترک بوده و تعداد بازدید کارشناسان اداره از مراکز تاریخی طبیعی و تفریحی شهرستان 3546 مورد است.

وی تأکید کرد: اغلب مسافران ورودی از آبگرم‌های معدنی استفاده کرده‌اند و در واقع استفاده از آب گرم ها با استقبال قابل‌توجه مواجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات