یک کارشناس ارشد کشاورزی در گفتگو با «بسیج»:

محصولات تراریخته برای نسل آینده خطرآفرین است

یک کارشناس ارشد کشاورزی گفت: محصولات دستکاری شده ژنتیک برای نسل آینده خطرآفرین است لذا انتظار ما از دولت و مسئولان مربوطه این است که تولید محصولات بومی و ارگانیک را در کشور رواج داده و از آن حمایت لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۰۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

زهره سادات مرتضوی کارشناس ارشد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه کشور ما از تولید محصولات ارگانیک و سالم فاصله گرفته است.

وی افزود: این درحالی است که تمام کشورهای دنیا و بلاد کفر به این نتیجه رسیده اند که باید از محصولات بومی و ارگانیک استفاده کنند لذا در واکنش به واردات محصولات تراریخته تظاهرات کرده و آن را به کشور خود ممنوع کرده اند.

این کارشناس ارشد کشاورزی بیان داشت: تصمیمات اشتباه دولت برای سودآوری از این محصولات منجر به عواقب بسیار خطرناکی در آینده خواهد شد و خیلی طول نمی کشد که نتایج خسارت بار واردات محصولات تراریخته در کشور مشخص شود.

مرتضوی در خاتمه تأکید کرد: محصولات دستکاری شده ژنتیک برای نسل آینده خطرآفرین است لذا انتظار ما از دولت و مسئولان مربوطه این است که تولید محصولات بومی و ارگانیک را در کشور رواج داده و از آن حمایت را داشته باشند.

ارسال نظرات