رئیس ورزش بانوان استان یزد:

۴۰ درصد ورزشکاران سازمان یافته یزد بانوان هستند

رئیس اداره ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این مطلب که مشکلات مالی ضربه سنگینی به ورزش بانوان وارد کرده، گفت: ۴۰ درصد ورزشکاران سازمان یافته یزد از بانوان هستند.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۷۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: دهقان در شورای ورزش و جوانان استان یزد که با حضور وزیر ورزش برگزار شد اظهار داشت: حضور بانوان در ورزش استان یزد خوب و مناسب است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 50 درصد جمعیت استان یزد را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: 40 درصد جمعیت وزرشکار سازمان یافته استان یزد را هم بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه مباحث مالی ضربه سنگینی به ورزش بانوان کشور و یزد وارد کرده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 38 هیئت ورزشی در استان یزد نائب رئیس بانوان دارند و در زمینه ورزش بانوان فعالیت می‌کنند.

دهقان با بیان این مطلب که 10 تیم از استان یزد در لیگ‌های کشوری بانوان حضور دارند، گفت: در خیلی از لیگهای ورزشی هزینه‌ها زیاد است و ما چون بحث تبلیغات را نداریم، اسپانسر جذب نکردیم و با مشکل مالی مواجه هستیم.

وی افزود: صنعت‌هایی که در زمینه ورزش آقایان فعالیت دارند اگر با حمایت مناسب همراه شوند می‌توانند به ورزش بانوان هم ورود پیدا کنند و به این صورت بخشی از مشکلات ورزشی بانوان در یزد رفع شود.

تسنیم/

ارسال نظرات