ایمان ترکاشوند در گفتگو با «بسیج»:

آقای رئیس جمهور بخیه‌ای به زخم‌های اقتصاد، هسته‌ای و پاسپورت ایرانی بزنید

عضو شورای تبیین مواضع بسبج دانشگاه صدا و سیما گفت: آقای روحانی بهتر است به جای قداست بخشی به برجام، به فکر بخیه زدن بر زخم های پیکره اقتصاد کشور در دو سال و نیم گذشته، مسکن مهر، عزت ملی و پاسپورت ایرانی، هسته ای بتن ریزی شده و ... باشد.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۹۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
ایمان ترکاشوند عضو شورای تبیین مواضع بسبج دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور که روز گذشته گفته بود اگر دولت راه گذشته را ادامه میداد صادرات نفت به صفر میرسید گفت: یکی از بارزترین سیاست های غلط دولت تدبیر و امید این است که پس از گذشت سه سال هنوز به تخریب دولت گذشته می پردازد.

وی افزود: طبق فرامین امام خامنه ای (مدظله) کاهش وابستگی به نفت یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی است و معظم له از وابستگی کشور به نفت به عنوان یک میراث شوم یاد کرده اند لذا افزایش فروش نفت هیچ افتخاری ندارد.

ترکاشوند تصریح کرد: آقای روحانی توجه داشته باشد که ما قبل از حضور وی در مسند اجرایی کشور نیز نفت می فروختیم و مشخص نیست این سخنان با چه منطقی مطرح می شود؛ نکته دیگر اینکه دولت فعلی هر میزان نفت هم که بفروشد با توجه به ضعف دیپلماسی نفتی و کاهش قیمت نفت بازهم مبلغ حاصل از فروش نفت کمتر از زمانی خواهد بود که دولت یازدهم آغاز به کار کرد.

ترکاشوند در واکنش به بخش دیگری از سخنان روحانی مبنی بر اینکه"صحبت درباره حاشیه برجام مانند صحبت درباره بیماری است که رو به مرگ بوده و بعد از جراحی موفقیت آمیز اکنون درباره نوع بخیه آن صحبت میکنند" خاطرنشان کرد: متاسفانه آقای روحانی بارها با اظهارات خود موجبات عدم نقد برجام را فراهم آورده است اما به نظر بنده خود وی هم میداند که طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرده است و نمیکند و اظهارات آقای روحانی فقط جنبه تبلیغاتی دارد و چون دولت تدبیر در این سه سال هیچ دستاوردی نداشته است طبیعی است که از برجام آفتاب تابان بسازد.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور صراحتا اشاره می کند که کشور در حال مرگ بود و برجام کشور را نجات داد که  به این اظهارات آقای روحانی فقط میتوان لبخند زد.

ترکاشوند تصریح کرد: آقای روحانی بهتر است به جای قداست بخشی به برجام به فکر بخیه زدن بر زخم های پیکره اقتصاد کشور در دو سال و نیم گذشته، مسکن مهر، عزت ملی و پاسپورت ایرانی، هسته ای بتن ریزی شده و ... باشد.
ارسال نظرات