عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با «بسیج»:

نفت بدون برجام از گذشته تا حال فروخته می‎شود

سید مهدی موسوی نژاد گفت: نفت بدون برجام به چه شکلی فرخته می‎شد؟!همانگونه که در گذشته نفت را بدون برجام فروختیم در شرایط کنونی نیز چنین امکانی میسر بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۲۰۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اینکه آقای روحانی فروش نفت را به برجام گره زده اند از اساس و مبنای منطقی برخوردار نبوده است و قطعا اینگونه نبوده است.

وی با بیان اینکه برجام تاثیری در میزان فروش نفت نداشته افزود: اعتقاد ما بر این است که برجام تاثیری در فروش نفت در گذشته و شرایط کنونی نداشته است و در افزایش ظرفیت تولید نفت تاثیری نداشته است.

نماینده مردم دشتستان خاطر نشان کرد: ظرفیت تولید را افزایش دهیم با توجه به فضای ناآرامی که در خاورمیانه بوجود آمده اعم از عربستان،عراق،ترکیه و سوریه که در برخی نقاط شدت بیشتری یافته است طبیعتا افزایش فروش میزان نفت تولیدی برای کشورهای عراق  و عربستان تاثیر گذار بوده است.

وی گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده میزان تقاضا برای خرید نفت بیشتر گردیده  و توانسته صادرات نفت را افزایش دهد و این در حالی است که آقای روحانی بیان کردند اگر برجام نبود یک بشکه نفت فروخته نمی‎شد دلیل منطقی ندارد.

عضو کمیسیون انرژی گفت: نفت بدون برجام به چه شکلی فرخته می‎شد؟!همانگونه که در گذشته نفت را بدون برجام فروختیم در شرایط کنونی نیز چنین امکانی میسر بوده است.

ارسال نظرات