فرماندار اشکذر:

حضور دو برابری گردشگران نوروزی در شهرستان اشکذر

فرماندار اشکذر؛ با توجه به تمهیداتی که برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در مناطق مختلف شهرستان صورت گرفته، شاهد حضور دو برابری گردشگران در ایام نوروز بوده‎‎ایم.
کد خبر: ۸۶۵۶۲۸۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛محمدعلی شاه حسینی فرماندار شهرستان اشکذر گفت: در سال جاری با محوریت محبت، انسجام و دوری از منیت‌‌ها و همدلی و با هم بودن که در مجموعه مناطق مختلف شهرستان اشکذر به وجود آمد، شاهد خدمت‎‎رسانی بسیار خوبی به مسافران نورزی و گردشگران بودیم که با استقبال آنها همراه بود.

وی افزود: مناطق مختلف اشکذر از جمله رضوانشهر، شمسی، رستاق و دیگر مناطق دارای پتانسیل‎‎های بسیار زیادی است و اگر اتحاد و هم بستگی در این مناطق بیشتر شود، حرف‏های زیادی برای گفتن در سراسر کشور خواهند داشت.

فرماندار اشکذر گفت: اجرای برنامه پاتوق برای سومین سال در رستاق که در سال گذشته به عنوان یکی از بهترین برنامه‌‌های مسئولان عنوان شد، توسط جوانان و اهالی خونگرم شمسی و رستاق اجرا شد.

شاه حسینی افزود: همچنین روستای ابراهیم آباد در سال گذشته در بین همه روستاهای کشور به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد و خوشبختانه روستای شمسی در ادامه راه ابراهیم آباد به عنوان دوستدار کتاب معرفی شد که جای بسی خوشحالی است.

وی ادامه داد: در منطقه رضوانشهر از جمله در مسجد ریگ و سرای محبت نیز فعالیت‎‎های خوبی انجام شده و در مناطق فیروزآباد و دیگر قسمت‌‌های شهرستان اشکذر با اتحاد و همدلی فعالیت‌‌های زبانزد و قابل تقدیر زیادی صورت گرفته است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اشکذر گفت: قطعاً با نگاه محبت و همدلی که در شهرستان وجود دارد و در سالی که نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده در تبعیت از مقام معظم رهبری و در کمک به دولت تدبیر و امید فعالیت های زیادی را خواهیم داشت.

ارسال نظرات