مطلوب‌ترین راههای ایجاد کسب و کار کوچک با تکیه بر اقتصاد مقاومتی

«پرورش مرغ بومی، زنبورداری، شیلات، دام و طیور چندین نمونه از مطلوب‌ترین راههای ایجاد کسب و کار کوچک با درآمدی سرشار در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه ای کوچک است.
کد خبر: ۸۶۵۶۳۹۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، دشمن همچون قبل بر ادامه عداوت خود برعلیه ملت ایران ادامه می دهد چرا که آنان مشکلات اقتصادی جامعه ما را مشاهده کرده و به همین دلیل درباره نقطه ضعف کشورمان با ادامه تحریم های ظالمانه، تکیه دارد.

به همین منظور ما نیز تنها راه مقابله و مبارزه با تحریم های ظالمانه را تکیه همه جانبه بر اقتصاد مقاومتی می دانیم و معتقدیم که این سیاست ها می بایست در جامعه تبیین و برآنها جامه عمل پوشانده شود.

حال به هر نحوی بطور کلی و یا جزئی در منطقه یا شهری می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد و با تولیدات داخلی و حمایت از آن جنس های خارجی را پس زد.

در شهرستان کوثر هم که بخش قابل توجهی از این مردمان خون گرم را قشر زحمت کش کشاورز تشکیل داده اند می توان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی شعار چندین ساله را با اقدام و عمل به سرانجام رساند.

«پرورش مرغ بومی، زنبورداری، شیلات، دام و طیور و ... چندین نمونه از مطلوب‌ترین راههای ایجاد کسب و کار کوچک با درآمدی سرشار در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه ای کوچک است.

مطلوب از آن جهت که پرداختن به این نوع مشاغل که اشتغالزایی برای خود و دیگران را موجب خواهد شد در سطح صنعتی توجیه اقتصادی ندارد و در نتیجه تولیدکنندگان باتجربه و بزرگ قادر به رقابت با بازار کوچک شما نیستند.

از طرفی سرمایه گذاری در اینگونه مشاغل برای قشر کشاورز منطقه که چندین سال است از گندم و جو نیز بهره کمتری می برند با صرفه و سود آور است که در این میان نیاز است باغداران و کشاورزان با توجیه اقتصادی مشاغل مورد نظر با مشاوره با کارشناسان از ایجاد اینگونه مشاغل تولیدی و اقتصادی بهره مند شوند.

در این میان وامهای کم بهره ای هم هستند که از سوی جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران، صندوق کارآفرین امید(مهر امام رضا(ع)) و ... برای حمایت از اینگونه مشاغل سنتی و صنعتی ارائه می شود.

به امید اقتصادی نوین با حمایت از تولید کنندگان داخلی و عزم ملی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات