رئیس دانشگاه جهرم عنوان کرد

تصویب برنامه راهبردی و چارت سازمانی دانشگاه/دانشگاه جهرم پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی

مسعود نادریان گفت: این دانشگاه در بحث اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده است و امیدواریم آن طور که شایسته یک جامعه دانشگاهی ست بتوانیم گام مؤثری برداشته شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۰۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
تصویب برنامه راهبردی و چارت سازمانی دانشگاه/دانشگاه جهرم پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جهرم در آغاز روزهای سال جدید، رئیس، معاونین، هیأت رئیسه، مدیران دانشگاه جهرم  و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم با آیت الله دکتر دژکام امام جمعه  این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه جهرم برگزار شد، دكتر مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم ضمن تبریک سال جديد گفت: " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ، نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است. دانشگاه جهرم اقتصاد مقاومتی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و در این راستا به موفقیت های قابل توجهی نیز دست پیدا کرده ایم.

وی بیان کرد: دانشگاه جهرم در بحث اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده است و امیدواریم آن طور که شایسته یک جامعه دانشگاهی ست بتوانیم گام مؤثری برداشته شود.

دکتر نادریان همچنین با اعلام همکاری های گسترده در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی شهرستان تأکید کرد: ظرفیت علمی دانشگاه جهرم در همه سطوح آموزشی، پژوهشی و خدمات فکری و استراتژیک در خدمت مردم ولایی شهرستان جهرم می باشد.

ایشان در پایان سخنان خود افزود: یکی از اقدامات مهمی که در دانشگاه جهرم صورت گرفت تصویب برنامه راهبردی و چارت سازمانی دانشگاه جهرم هست که به تصویب هیئت امنا رسید و ابلاغ شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهادری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم نیز ضمن تبریک سال جدید گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " و آغاز سال جدید و همزمانی آن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) امیدوارکننده است و امیدواریم شکوفایی در عرصه های مختلف بخصوص عرصه های اقتصادی به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد : موفقیت های دانشگاه جهرم با مدیریت خوب دکتر نادریان  وحدت و همدلی هیات رئیسه ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان موفقیت های چشمگیری را به دنبال داشته است و تعامل و همکاری دانشگاه و نهاد رهبری کم نظیر است.

در ادامه این دیدار آیت الله دژکام امام جمعه شهرستان جهرم ضمن تقدیر از حضور ریاست، معاونین، هیأت رئیسه، مدیران دانشگاه جهرم و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم ، برای مجموعه این دانشگاه آرزوی موفقیّت و سربلندی  کرد و افزود: دانشگاه جهرم  فعالیّت های ارزنده ای در همه زمینه ها داشته است که باعث ارتقاء فرهنگی شهرستان گردیده است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد و از ثبت اختراعات توسط دانشگاه جهرم ابراز خوشحالی و خرسندی نمود.

سپس ایشان با اشاره به نام گذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: رونق بخشیدن به فعالیّت های دانش بنیان خود یک اقتصاد مقاومتی است و همه این موارد مطرح شده برمی گردد به شعار مقام معظّم رهبری که درصد بالایی از این شعار مربوط به دانشگاه ها است و در این راستا قشر فرهیخته دانشگاهی می تواند طی یک فرمول جدید آن را طراحی نمایند و این خود می تواند یک پایه علمی برای دانشگاهیان محسوب شود.

شایان ذکر است در پایان این دیدار از برنامه راهبردی و چارت سازمانی دانشگاه جهرم که به تصویب هیئت امنا رسیده رونمایی شد.

ارسال نظرات