شهردار زنجان:

ادامه برخی از اقدامات به منظور افزایش جذب گردشگر و مسافر به زنجان

برخی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز به منظور افزایش جذب گردشگر و مسافر به زنجان تا ایام تعطیلات تابستانی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۶۴۷۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در مراسم تجلیل از جمال نورانی در برپایی نمایشگاه زنجان قدیم با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی شهرداری به منظور افزایش جذب گردشگر و ورود مسافران به شهر گفت: خوشبختانه بخش قابل توجهی از این اقدامات مورد استقبال همشهریان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

حبيب یگانه افزود: برنامه‌های شاخصی قبل از آغاز تعطیلات عید نوروز در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری و راههای دسترسی به این مکانها تهیه شده بود.

وی اظهار داشت: این برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف سیما و جام‌جم قبل از آغاز سال جدید به نمایش درآمد.

یگانه با اشاره به اجرای جشنواره دیوارنگاری با عنواوین صدای رنگ 2 برای بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان در رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر زنجان تصریح کرد: برخی از اقدامات انجام شده در ایام نوروز به منظور افزایش جذب گردشگر و مسافر به زنجان تا ایام تعطیلات تابستانی ادامه دارد.

شهردار زنجان زنجان با دارا بودن 5 اثر تاریخی ارزشمند که برخی از آنها به ثبت جهانی نیز رسیده است دارای ظرفیتهای لازم برای جذب حداکثری گردشگر است، افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی ضمن شناساندن اين آثار تاريخي و گردشگري به توریست‌ها، زمینه بهره‌مندی اقتصادی توسعه شهر زنجان را فراهم کرد.

ارسال نظرات