امام جمعه بروجرد:

بقاء و قدرت دین در جهاد و شهادت است

امام جمعه بروجرد گفت: مایه قدرت، شکوه و بقاء دین مبین اسلام در جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۸۶۵۶۷۱۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسن ترابی در آئین تشییع پیکر شهید مدافع حرم ماشاء‌الله شمسه در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: شهیدان پرورش‌یافتگان و تربیت‌شدگان مکتب امام حسین(ع) هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا حیات را در مرگ و زندگی را در شهادت دیده‌اند، عنوان کرد: شهیدان با ایثار و فداکاری در راه حق و حقیقت پیروی خود از سیدالشهداء را در عمل اثبات کردند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: امروز شهدای مدافع حرم در جبهه مبارزه با تکفیریان و یزیدیان زمان با ایثار جان خود از اعتاب مقدسه در سوریه و عراق دفاع می‌کنند.

ترابی افزود: شهدای مدافع حرم در این عصر و زمان با دفاع از حق و حقیت، اسلام، قرآن و مکتب اهل بیت (ع) با ایثار و جانبازی عبارت همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلا است را معنا می‌بخشند.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اولیاء الله و پاسداری از دین خدا شربت شهادت را در فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای کشور در غربت شربت شهادت را می‌نوشند.

امام جمعه بروجرد به ارزش بالای شهدای مدافع حرم در مقایسه با سایر شهدا اشاره و تصریح کرد: مدافعان حرم با کمترین امکانات از اماکن مقدسه که هویت شیعه هستند با ایثار جان خود دفاع می‌کنند.

ترابی یادآور شد: شهدای مدافع حرم فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای کشور با جواب دادن به فریادخواهی مظلومان ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک گفتند.

وی ادامه داد: شهید ماشاء‌الله شمسه پس از 30 سال خدمت صادقانه در گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داوطلبانه به مناطق عملیاتی سوریه اعزام و پس از چند ماه دفاع جانانه از اعتاب مقدسه در این کشور به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور ایثارگرانه شهید شمسه در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: خداوند پاداش مجاهدت‌های این شهید والامقام را با شهادت اعطاء کرده است.

ترابی تاکید کرد: شهید ماشاءالله شمسه در جبهه‌ای دیگر در مناطق عملیاتی سوریه با قبول فرماندهی گروهی از مدافعان حرم به وظیفه خود عمل کرد.

وی به استقبال باشکوه روز گذشته مردم شهرستان بروجرد از پیکر مطهر شهید مدافع شمسه در میدان آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و گفت: مردم قدرشناس و ولایت‌مدار این شهرستان یک بار دیگر با حضور پر شور خود در مراسم استقبال و تشیع پیکر این شهید والامقام به دشمن نشان دادند همچنان پشتیبان اسلام و انقلاب هستند.

ارسال نظرات