اجرای طرح های عمرانی، اولویت اصلی در روستاهای بیله سوار

سرپرست بخشدار مرکزی بیله سوار گفت: امسال اولویت این بخشداری، جدول گذاری برای مهار آبهای سطحی و شن ریزی و آسفالت ریزی روستاهای اولویت دار شهرستان بیله سوار است.
کد خبر: ۸۶۵۶۹۲۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، مجید بالازاده، سرپرست بخشداری مرکزیدر نشست مشورتی با دهیاران بخش مرکزی ضمنتبریک سال جدید گفت: امسال اولویت بخشداری مرکزی شهرستان، جدول گذاری برای مهار آبهای سطحی و شن ریزی و آسفالت روستاهای اولویت دار است.

وی با تاکید بر مهم بودن نقش دهیاران در مدیریت روستایی ادامه داد: دهیاران در مدیریت روستایی نقش بسزایی دارند و باید با حداقل امکانات جوابگوی نیازهای روستاییان جهت مرتفع نمودن مشکلات آنان باشند.

وی بر لزوم حضور مرتب دهیاران در ساعات کاری در دهیاری ها تاکید کرد و گفت:دهیاران و اعضای شورا از مسائل طایفه ای، سلیقه ای، باندی و جناحی پرهیز کنند و بدانند مسئولیت پذیری آنها در رابطه با تمام مردم است و نباید با باند بازی ها ایجاد کنند تفرقه باشند بلکه باید دغدغه یحل مشکل همه ی مردم را داشته باشند.

بالازاده سرپرست بخشداریمرکزیبه موضوع جایگاه دهیاران در روستا و وظایف و تکالیف آنان اشاره نمود و خاطر نشان کرد:حضور در محل خدمت برای پاسخگویی به مردم حداقل انتظار ما از دهیاران است.

او گفت: اجراي طرح هادي در روستاها يكي از نيازهاي اساسي در روستاها است كه روستاهايي كه با مشكلات معارضاتي و از اين قبيل مواجه هستند بايد هرچه سريعتر از طريق شوراي روستا اين مشكلات را بر طرف كنند.

وی عنوان کرد: اگر خدمات و امکانات زیر بنایی در روستاها ارائه و ایجاد نشود شاهد کاهش و توقف تولید و مهاجرت روستاییان به شهرها خواهیم بود که به طور یقین آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی فراوانی برای جامعه به دنبال دارد.

بالازاده از دهیاران خواست تابر لزوم شناسایی آسیب های اجتماعی در روستاها، نظارت بر پخت و پز نانوایی ها و همچنین مقابله با گرانفروشی و جمع آوری زباله های روستایی در اسرع وقت اقدام نمایند .ایشان همچنین خواستار برگزاری ورزش های همگانی در روستاها شد.

بالازاده در ادامه گفت:دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها برای حضور درمرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش مهم و برجسته ای دارندو باید در اجرای انتخابات اصل بی طرفی و امانتداری را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات