جانشین قرارگاه جنوب غرب کربلا:

آمریکا از رویایی با ملت ایران هراس دارد

جانشین قرارگاه جنوب غرب کربلا گفت: حال که استکبار جهانی و متجاوزان به سرکردگی آمریکا از رویایی با ملت ایران هراس دارند و بی‌نتیجه مانده‌اند و تلفات زیادی نیز داده‌اند رویکرد خود را عوض کرده و دست به اختلافات قومی و قبیله‌ای و مذهبی به‌خصوص موضوع شیعه و سنی زده است.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۰۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از استان هرمزگان: سردار عباس یوسفی شامگاه پنج‌شنبه در دومین یادواره بزرگ شهدای بندرلنگه در جمع مردم و مسئولین اظهار داشت: در آغاز دهه 60 دلیل مشکلات در مدیریت جنگ و در راس آن بنی‌صدر که خود عامل اصلی شکست بود و او اعتقادی به نیروهای سپاه و بسیج نداشت ولی امام راحل با واگذاری جنگ به جوانان و در دست گرفتن فرماندهی کل قوا شاهد پیروزی‌های متعددی در عملیات‌ها شدیم.

وی افزود: در عملیات‌های متعددی با تفکر امام و اعتماد ایشان به جوانان به پیروزی‌هایی بزرگ دست یافتیم که این عملیات‌ها شامل ثامن‌الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد و همچنین طریق‌القدس در بستان و فتح‌المبین که سایت‌های موشکی 4 و 5 را گرفتیم و آزادسازی شهر شوش و عملیات بیت‌المقدس در سال 61 که با آزادسازی خرمشهر به‌یادماندنی شد.

جانشین قرارگاه جنوب غرب کربلا اضافه کرد: مردم به‌واسطه دفاع مقدس و شهادت در راه خدا از مرگ نمی‌هراسند و از شهدا الگو گرفته‌اند و در صف اول دفاع از اهل بیت حاضر و آماده هستند.

یوسفی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همیشه به حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام(ره) اشاره دارند و به مسئله‌ای که بیش از پیش در این سال‌ها تاکید داشته‌اند مسئله نفوذ بوده است.

وی خاطر نشان کرد: حال که استکبار جهانی و متجاوزان به سرکردگی آمریکا از رویایی با ملت ایران هراس دارند و بی‌نتیجه مانده‌اند و تلفات زیادی نیز داده‌اند رویکرد خود را عوض کرده و دست به اختلافات قومی و قبیله‌ای و مذهبی به‌خصوص موضوع شیعه و سنی زده است.

جانشین قرارگاه جنوب غرب کربلا گفت: دشمنان به جوانان ما پیام می‌فرستند و یا از طریق پیاده نظام‌های غرب‌زده و فریب‌خورده سعی می‌کنند با عوام‌فریبی از آمریکا چهره دیگری درست کنند و آمریکا را میش جلوه دهند نه گرگ، و قصد دارند شعار مرگ بر آمریکا را از ملت بگیرند عوام‌فریبی می‌کنند و سفره هفت‌سین در کاخ سفید پهن کرده تا مردم ما را گول بزنند.

یوسفی در پایان یادآور شد: مردم با بصیرت ایران اسلامی، چه شیعه و چه سنی حاضر و آماده و گوش به فرمان رهبری هستند و دست از رهبری و نظام بر نخواهند داشت و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

ارسال نظرات