معاون شهردار زنجان:

انجام مطالعات ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در زنجان

انجام مطالعات ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در اولویت کاری قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۵۷۳۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون شهردار زنجان با اشاره به اینکه همپوشانی خطوط اتوبوسرانی در زنجان بسیار زیاد است، گفت: انجام مطالعات ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در اولویت کاری قرار دارد.

سمانه شاددل به مشکلات موجود در خطوط اتوبوسرانی درون شهری اشاره کرد و افزود: متاسفانه همپوشانی خطوط اتوبوسرانی بسیار زیاد است که برای برطرف کردن آن مطالعات جامعی باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی خطوط اتوبوسرانی مطالعات و آمار‌برداریهای لازم در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه یکی از موارد مورد مطالعه کاهش همپوشانی خطوط اتوبوسرانی درون شهری است، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با کاستن از میزان همپوشانی مسیرها مناطق بیشتری از شهر را تحت پوشش و خدمات‌رسانی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی خطوط ویژه اتوبوس در شهر زنجان در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: استفاده حداکثری از حمل و نقل عمومی به منظور انجام سفرهای درون شهری از جمله اهداف پیشرو است.

شاددل با اشاره به مزایای استفاده از حمل و نقل درون شهری و وجود مشکلات ترافیکی به ویژه در بافت مرکزی شهر بیان کرد: کاهش ترافیک و زمان سفرهای درون شهری از جمله مزایای افزایش حمل و نقل درون شهری است.

وی به مشکلات موجود در خطوط ساماندهی تاکسی‌های درون شهری اشاره کرد و یادآور شد: به منظور ساماندهی خطوط تاکسی برنامه لازم در هیات مدیره مطرح و در حال بررسی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان بیان کرد: با توجه به گسترده بودن شهر و بیشتر بودن تعداد تاکسیهای شهری ساماندهی خطوط تاکسی نیاز به زمان بیشتری دارد.

ارسال نظرات