نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

اقتصاد مقاومتی باید در اقدام و عمل دیده شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حیات ایران اسلامی وابسته به اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: ۸۶۵۷۴۶۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج : آیت الله عباسعلی سلیمانی در نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: حیات ایران اسلامی وابسته با اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ماه رجب افزود: عطر دل انگیز رجب در حال وزیدن است و در این ماه فصل جدیدی از نیایش به روی بندگان گشوده می‌شود و باید آمادگی لازم برای ماه شعبان و میهمانی خدا در ماه رمضان را ایجاد کنیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره لیله الرغائب گفت: در این شب که شب اولین جمعه ماه رجب است وظیفه داریم طلب استغفار کنیم و از خداوند بخواهیم ما را در این شب مورد لطف و رحمت خود قرار دهد.

آیت الله سلیمانی اطاعت از ولی فقیه را یک اصل دانست و بیان کرد: ولایت فقیه تشریفاتی و مختص یک جناح و یک صنف نیست بلکه متعلق به همه اقشار و مردم است و ما باید در همه حال اظهار نظر رهبری را با جان و دل قبول کنیم.

وی بیانات رهبری را فصل الخطاب نظام دانست و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در اقدام و عمل دیده شود زیرا بزرگان جهان اسلام از جمله سید حسن نصرالله توفقیقات مقاومت را به خاطر ولی مطلقه فقیه می‌داند و رهبر معظم انقلاب را تعبیدی، ولایی و اعتقادی قبول دارند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ولادت امام محمد باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) افزود: ولایت فقیه نایب امامان معصوم هستند و هر جامعه که بخواهد پویا و بالنده باشد و از گزند دشمنان در امان باشد باید از ولی امر اطاعت و پیروی کند و به الحمدولله در کشور ما اینچنین است و این را مردم در انتخابات و راهپیمایی ها نشان داده اند و دشمنان اسلام و قران را مایوس کرده اند
ارسال نظرات