در مراسم جشن کوثر استان اردبیل:

از بانوان فرهیخته دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد

همزمان با بزرگداشت روز زن در استان اردبیل و برگزاری جشن کوثر، از بانوان فرهیخته دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۴۹۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دکتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل در این مراسم گفت: حضور بانوان در اقتصاد استان می تواند تحول ایجاد کند و اراده اشتغالزایی و درآمدزایی در خانواده ها و جوانان باید با حضور زنان متعهد برانگیخته شود.

وی افزود: به لحاظ فطرت پاک بانوان، فساد اقتصادی در حوزه فعالیت زنان مشاهده نمی شود و برای ایجاد اشتغال به جوانان و سودآورتر شدن سرمایه گذاری ها باید اداره اقتصاد به مردم سپرده شود.

خدابخش تصریح کرد: آیه های قرآنی مبنی بر چگونگی رفتار مردان با زنان و اصلاح دیدگاه مرد نسبت به زن، نشانگر اهمیت و جایگاه زن در آئین آسمانی اسلام است و هیچ واژه ای به اندازه مادر نمی تواند بار معنوی این مقام را بر دوش کشد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اسلام به مهر مادری نگاه احترام آمیز دارد و این مهر باعث شده است تا مادران دارای فرزندان معلول با عشق و علاقه از بچه های خود مراقبت و نگهداری کنند.

گفتنی است در این مراسم از دکتر نسرین اقبالی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان بانوی فرهیخته و میترا اجودی مقدم به عنوان مشاور امور بانوان دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد.

خاطرنشان می شود جشن کوثر به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی استان از جمله دانشگاه محقق اردبیلی در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

ارسال نظرات