همزمان با حلول ماه رجب و میلاد امام باقر(ع):

مسجد دانشگاه آیت الله حائری میبد افتتاح شد

مدیر فرهنگی دانشگاه آیت الله حائری میبد، همزمان با حلول ماه رجب و میلاد امام باقر(ع) از افتتاح مسجد و برگزاری نماز جماعت در محل مسجد دانشگاه آیت الله حائری میبد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۷۵۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد،علی اکبر کریمی با گرامیداشت حلول ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) اظهار داشت:کار احداث مسجد دانشگاه آیت‌الله حائری میبد با تخصیص پیش از یک میلیاد تومان اعتبار و در زمینی به وسعت حدود یکهزار مترمربع به پایان رسیده و از امروز جهت برگزاری نماز جماعت و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی آماده استفاده است.

وی با اشاره به کمک چشمگیر خیرین در تامین هزینه های ساخت و ساز مسجد افزود:غالب امور این مسجد با همکاری و همفکری خودجوش و افتخاری برخی اساتید، دانشجویان، کارکنان و حتی پیمانکاران دانشگاه صورت گرفته‌است.

دبیر شورای فرهنگی دانشگاه با بیان این نکته کهبرخلاف برخی دانشگاه‌ها که متأسفانه برای مباحث فرهنگی شهر یک چالش محسوب میشوند؛ این دانشگاه مایه‌ی افتخار مردم فهیم و دیندار این دیار دانست و خاطرنشان کرد: به زودی برنامه های متنوع فرهنگی و مراسمات مختلف مذهبی به همت فعالان فرهنگی دانشگاه در محل مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات