استاندار لرستان:

مدیرانی که در مقابل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنند با آنها برخورد می شود

استاندار لرستان گفت: مدیرانی که در مقابل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنند با آنها برخورد می شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۸۴۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد احیاء ظرفیت های راکد استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی اجماع کلی کشور است و تمام جریان های سیاسی و از جمله دولت نیز به آن باور دارند و اخیرا نیز معاون اول رئیس جمهور نیز تاکید کردند که با مدیرانی که در مقابل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایستادگی می کنند با شدت برخورد شود و در لرستان نیز قطعا این رویکرد دنبال می شود.

وی با بیان اینکه از سال 92 در استان تاکید کرده ایم که توسعه استان با محوریت بخش خصوصی محقق می شود و امروز نیز بخش خصوصی به عنوان محور تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شده است، افزود: خصوصی سازی های بی برنامه برای استان لرستان مشکل ساز شده است و در حال حاضر نیز با وجود بروکراسی های اداری نمی توان بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کرد.

استاندار لرستان احیاء ظرفیت های راکد همچون کشت و صنعت و کفش غزال را از اقدامات موثر در احیاء ظرفیت های راکد استان لرستان دانست و گفت: ضرورت دارد که دستگاههای اجرایی با برنامه در جلسات احیاء ظرفیت های راکد حضور پیدا کنند.

بازوند یکی از راهکارهای درون زا بودن اقتصاد مقاومتی را احیاء ظرفیت های راکد دانست و ادامه داد: اگر می خواهیم که سال خوبی را برای مردم رقم بزنیم این مهم با تعیین تکلیف و احیاء ظرفیت های راکد استان توسط مدیران محقق می شود.

وی به مشکلات پیش روی سرمایه گذار سردخانه میلاد اشاره کرد و افزود: پشتیبانی امور دام استان مشکلاتی را برای این سردخانه ایجاد کرده است و همچنین مشکل دادگاه داشته اند. در هر حال مالک این سردخانه مالک شرکت مهرام است و این شرکت تنها سالانه 10 تا 15 میلیارد تومان را در بخش ورزش هزینه می کند.


ارسال نظرات