آئین افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیم رحیمی در میناب

سرهنگ حبیب الله سهرابی از افتتاح و معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی پشته علی آباد با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۵۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان،حبیب الله سهرابی فرمانده ناحی مقاومت بسیج سپاه میناب در آئین معرفی فرمانده حوزه مقاومت شهید ابراهیم رحیمی هدف از افتتاح حوزه های مقاومت را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی در جامعه برشمرد.

 سهرابی با تاکید بر تحقق شعار سال پیراموت تحقق اقتصاد مقاومتی در جمع بسیجیان افزود:  با برنامه ریزی و برخورداری از یک انسجام و هماهنگی خوب در پیشبرد اهداف و تحقق منویٌات مقام معظم رهبری گام اساسی برداشته شود.

 وی فرمانده حوزه مقاومت شهید ابراهیم رحیمی را تاکید بر مردم داری و مردم یاری نمود و در راستای اجرای برنامه های عمرانی ،امنیتی ،فرهنگی و در راس همه امور خدمت به مردم را خواستار شد.

 در آئین افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید رحیمی پشته علی آباد طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه سپاه میناب برادر بسیجی احسان صالحی دمشهری نیز بعنوان فرمانده حوزه مقاومت شهید رحیمی معرفی شد.

 

ارسال نظرات