در اولین نشست عمومی مدیران و کارکنان سازمان بسیج حقوق دانان مطرح شد

تأکید بر جدیت، معنویت و همدلی در فعالیت های سال جدید

جلسه اخوت مدیران و کارکنان سازمان بسیج حقوقدانان با حضور ریاست و معاونان و کارکنان سازمان بسیج حقوق دانان در سالن جلسات برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۸۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، در ابتدا این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر بهادری ریاست سازمان بسیج حقوق دانان به سخنرانی پرداختند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه رجب و تأکید بر استفاده و بهره مندی از برکات این ماه و همت، نظم و جدیت بیشتر در سال جدید، به معرفی اعضا و مسئولان جدید معاونت های سازمان پرداختند.

بهادری با بیان اینکه در سال جدید کلیه مسائل سازمان و معاونت ها را آقایان بهرامیان و صالحی به عنوان  جانشین و مسئول حوزه ریاست سازمان پیگیری و هدایت می کنند، افزودند: علیرغم تلاش های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در سال گذشته، اما همچنان ارتباط سازمان با استان ها قوت چندانی نداشته و برنامه های مهم و گسترده ای برای تقویت این ارتباط ترسیم شده که با همت معاونت ها در سال جدید بایستی تحقق پیدا کند.

تأکید بر جدیت، معنویت و همدلی در فعالیت های سال جدید

در ادامه این مراسم، آقای بهرامیان جانشین سازمان بسیج حقوق دانان ضمن تبریک سال جدید و آغاز ماه رجب بر تقویت فضای معنوی فردی و تشکیلاتی در میان اعضا و سازمان تأکید کرد.

مهدی بهرامیان با بیان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را عامل پیشرفت می دانند که این پیشرفت در جامعه اسلامی و به صورت همه جانبه باید محقق شود.

تأکید بر جدیت، معنویت و همدلی در فعالیت های سال جدید

وی با اشاره به مسئولیت حقوقدانان بسیجی در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: وظیفه ی ما به عنوان یک بسیجی حقوق دان این است که ابزار این امر را فراهم کنیم و گام مهمی در جهت رسیدن به آن برداریم.

بهرامیان در ادامه با اشاره به این که فضای معنوی از جمله مسائل مهم هر سازمانی است فرمودند: حقوق دانان باید احیا گران فضاهای معنوی باشد بخصوص حقوق دانی که بسیجی هم باشد.

تأکید بر جدیت، معنویت و همدلی در فعالیت های سال جدید

در پایان این مراسم اعضای سازمان به بیان نقطه نظرات خود در همکاری و هماهنگی بین معاونت ها پرداختند. جدیت، صبر، همدلی، تلاش جهادی، تعاون و اخلاص از نکاتی بود که اعضای سازمان برای پیشبرد فعالیت های سازمان در سال جدید بر شمردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار