استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:

دولت به‌تنهائی نمی تواند در استان اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها با مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان‌پذیر است، زیرا دولت منابع زیادی در اختیار ندارد که بتواند به‌تنهائی این موضوع را تحقق ببخشد.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۱۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش بسیج به‌نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدموسی خادمی در دیدار با تعدادی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان و فرمانداری شهرستان دنا اظهار داشت: موضوع برجام و برگزاری انتخابات در سال گذشته به عنوان دو اتفاق مهم کشور وعملکرد موفق دولت بودند.

وی رشد اقتصادی، کنترل تورم و تلاش در جهت کاهش بیکاری را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته دانست.

خادمی مدیریت خوب منابع، تلاش و پیگیری با برنامه‌ریزی صحیح را عامل موفقیت مسئولین در ارائه خدمات سال گذشته استان برشمرد و افزود: امیدواریم با هماهنگی و همراهی دولت و بخش خصوصی در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری زمینه توسعه استان فراهم شود.

خادمی تاکید کرد: اصل کار در مورد اقتصاد مقاومتی این است که مردم به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی، خود را مسئول این امر مهم بدانند، زیرا دولت منابع زیادی در اختیار ندارد که بتواند به تنهائی این موضوع را تحقق ببخشد.

وی سال جدید را سالی پرکار برای مسئولان دانست و بیان کرد: امسال دولت نیازمند حضور و مشارکت مردم در همه بخش‌ها به‌خصوص بخش اقتصادی است.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی باید با تمام تلاش به‌دنبال سرمایه‌ها و منابع اقتصادی و مشارکت مردمی باشیم و دولت در این خصوص تمام توان خود را بکار گرفته‌است.

خادمی حضور مردم در عرصه‌های مختلف را نتیجه اعتماد مردم به دولت و نظام دانست و ابراز کرد: امروز جامعه به لحاظ روحی و روانی، آرامش و امید به آینده وضعیت بهتری پیدا کرده‌است.

ارسال نظرات