یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

کیفیت آب خوزستان از زمانی که روحانی وعده داد بدتر شد!

بهمن شهریاری گفت: دولت تیشه بر ریشه اقدامات دولت پیشین زده است، مسکن مهر به فراخور جناحی تکمیل نمی‎شود چون ایده از سوی جناحی بوده که دولت با آن موافقت نداشته است.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۳۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

بهمن شهریاری کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص اظهارات دولت در تعبیرات بی‎رحمانه به مسکن مهر اظهار داشت: دولت یازدهم تعابیر بی‎رحمانه فراوانی برای مسکن مهر داشته و حرف‎های زیادی زده است و هیچگونه عملکردی نداشته است.

وی با بیان اینکه آقای روحانی برای تامین آب شرب خوزستان سخنانی گفته افزود: در دو سال پیش آقای رئیس جمهور به خوزستان آمده و از تامین آب شرب منطقه خبر داده و  دو سالی گذشت و آب شرب خوزستان به کیفیت پایین تری تنزل یافت؛ حرف می زننداما عمل نمی‎کنند.

شهریاری خاطر نشان کرد: دولت تیشه بر ریشه اقدامات دولت پیشین زده است ، مسکن مهر به فراخور جناحی تکمیل نمی‎شود چون ایده از سوی جناحی بوده که دولت با آن موافقت نداشته است.

وی در خاتمه گفت: دولت فضای تخریبی در برابر مسکن مهر ایجاد نموده و نه تنها برای مسکن مهر جایگزینی نداشته بلکه امید خیل کثیری از  اقشار ضعیف برای خانه دار شدن  را کور نموده و سنگ اندازی می‎کند.

ارسال نظرات