خبرهای داغ:
عضو هئیت رئیسه شورای شهر تبریز:

تعیین نرخ بلیط مترو تبریز در سال 95/ مشوق های شهرداری تبریز برای پرداخت عوارض

خبرگزاری بسیج: عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی تبریز با تشریح مصوبات نشست امروز شورای اسلامی، از تصویب دو فوریت و لایحه تعیین نرخ بلیط مترو تبریز در سال 95 و سیاست های تشویقی شهرداری تبریز برای پرداخت عوارض پروانه ساختمانی در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۵۸۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، درسخوان گفت: در نشست امروز، به دنبال ارائه لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص تعیین نرخ بلیط مترو تبریز، دو فوریت این طرح تصویب و پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای شهر تبریز، قیمت بلیط مترو این کلانشهر نیز به تصویب اعضا رسید.
وی در خصوص نرخ بلیط قطار شهری تبریز، گفت: با توجه به اینکه تا شهریورماه سال جاری مترو این کلانشهر می تواند از میدان ساعت تا ایستگاه ائل گلی به نقل و انتقال مسافر بپردازد، مقرر شد قیمت بلیط قطار از ائل گلی تا ایستگاه شهریار به قیمت 3000 ریال و پس از راه اندازی ایستگاه میدان ساعت قیمت بلیط مترو 5000 ریال تعیین شود.
این مقام مسئول، اظهار کرد: دیگر مصوبه نشست امروز شورای اسلامی شهر تبریز، تصویب دو فوریت لایحه شهرداری تبریز در خصوص تخفیف عوارض پروانه ساختمانی در سال 95 بود که دو فوریت و لایحه به تصویب رسید.
درسخوان افزود: بر اساس لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز در سه ماهه نخست سال شهرداری تبریز برای پرداخت نقدی عوارض 25 درصد تخفیف در نظر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: میزان تخفیف پرداخت نقدی عوارض در سه ماهه دوم 20 درصد، در سه ماهه سوم سال 15 درصد و در فرجه سه ماه پایانی سال نیز 10 درصد تعیین شده است.
نخستین نشست علنی شورای اسلامی شهر تبریز در سال نخستین نشست علنی شورای اسلامی شهر تبریز در سال جدید، صبح امروز در تالار اجتماعات عمارت ساعت شهرداری این کلانشهر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها