دیدار مسئولین با خانواده شهید سیامک طاهری

دیدار مسئولین با خانواده شهید سیامک طاهری

جمعی از مسئولین بندرلنگه با حضور در منزل شهید سیامک طاهری با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند و از مقام شامخ آن شهید بزرگوار تجلیل به‌عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۶۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان:سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه، حجت‌الاسلام محمد فولادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، سیدحسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین محلی بندرلنگه با حضور در منزل شهید سیامک طاهری با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام محمد فولادی در حاشیه این دیدار اظهار داشت: به یاد رشادت‌ها و ایثار بسیجیان و رزمندگان اسلام و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام وظیفه ما است که با خانواده شهدا دیدار کنیم و حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده شهیدان تنها برای درس گرفتن از صبر و استقامت شهدا و خانواده معظم آن‌هاست.

وی افزود: شهدای ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس با رشادت و حماسه‌آفرینی خود، درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و آزادگی را به جهانیان آموختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه در ادامه این دیدار گفت: این مردان و زنان غیور با توکل بر خدا، تبعیت از سالار شهیدان و فرمان امام راحل جانانه در دفاع از انقلاب اسلامی و مرزهای کشور در مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: ما به‌عنوان وارثان حماسه‌آفرینان 8 سال دفاع مقدس، وظیفه ادامه سیره شهدا و پاسداری از خون‌های پاک آنان را بر عهده داریم.

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه در پایان یادآور شد: خانواده‌های شهدا برکات و نعمت‌های خداوند متعال هستند که سرکشی و بازدید از خانواده شهدا وظیفه همگان است.

ارسال نظرات