معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد

جشنواره ملی دانش‌آموزی «نانو» اردیبهشت ماه در مازندران برگزار می شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران: هفتمین جشنواره کشوری دانش‌آموزی فناوری «نانو» با حضور 300 دانش‌آموز از سراسر کشور، اردیبهشت ماه در شهرستان نور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۶۹۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳




خبرگزاری بسیج مازندران، اسفندیار نظری اظهار کرد: هفتمین جشنواره کشوری دانش‌آموزی فناوری «نانو» با حضور بیش از 300 دانش‌آموز از سراسر کشور 16 و 17 اردیبهشت‌ماه در شهرستان نور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره دانش‌آموزان از 17 استان کشور شرکت می‌کنند، افزود: آموزش و پرورش مازندران تمام توان خود را برای برگزاری بهتر این جشنواره به‌کار می‌بندد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی باشگاه دانش‌آموزی «نانو» و با همکاری پژوهش‌سرای دانش‌آموزی امام جعفر صادق(ع) شهرستان نور، دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره در زمینه‌های مختلف مانند نانو شیمی، فیزیک، مواد، مکانیک، پزشکی، زیست، نساجی، استانداردسازی و آموزش فناوری «نانو» به ارائه مقالات و طراحی‌های خود می‌پردازند.

این مسئول از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در تیرماه امسال‌ خبر داد و افزود: مرحله ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه ششم و نهم برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از روز چهارشنبه 24 فروردین تا روز سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه است.

نظری یادآور شد: آزمون ورودی مدارس نیمه‌دولتی در روز جمعه چهارم تیرماه امسال در سراسر استان به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

وی در پایان از جذب 2 هزار و 850 دانش‌آموز در پایه دهم سال تحصیلی 96 ـ 95 از بین دانش‌آموزان پایه نهم فعلی استان خبر داد و گفت: 2 هزار و 220 دانش‌آموز نیز در پایه هفتم در سال تحصیلی آینده از بین دانش‌آموزان پایه 6 استان از طریق آزمون ورودی نیمه‌دولتی جذب می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها