فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

امروز دشمن از آیه قرآن علیه انقلاب اسلامی استفاده می کند/ تمام قد در مقابل جریان های خاص ایستاده ایم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز دلدادگان به آمریکا در مجلس روضه امام حسین(ع) هم علیه نظام و انقلاب صحبت می کنند.
کد خبر: ۸۶۵۸۷۹۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: امروز دشمن هم از لحاظ زمینی، هم هوایی و هم دریایی شکست خورده است لذا از شیوه جدیدی استفاده می کند و آن این است که آیه قرآن را علیه قرآن به کار می برد؛ از حدیث و روایات علیه دین استفاده می کند.

سردار «اکبر فتوحی» افزود: امروز در استان یزد مجلس روضه امام حسین(ع) برگزار می کنند؛ اما فردی را دعوت به سخنرانی می کنند که دلداده آمریکاست و این سخنران به جای آنکه از کارآمدی نظام اسلامی و انقلاب بگوید با برداشت مقطعی از تاریخ آن را علیه دین و نظام جمهوری اسلامی به کار می بندد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال می گویند:« وقتی پیامبر(ص) برای تبلیغ دین خدا فعالیت می کرد؛ در کوچه ها بر سر او خاکستر و آتش می ریختند ولی پیامبر(ص) به عیادت آن ها می رفت.» برای چه تاریخ را اینگونه می گویند؟ این صحبت ها چه معنایی دارد؟!

یادگار هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت: منظور دلدادگان استکبار این است که امروز نظام اسلامی نباید با سران فتنه چنین برخوردی داشته باشد و آن ها را در حصر نگه دارد؛ اینکه تاریخ را بریده، بریده می گویند برای این است تا انقلاب را زیر سئوال ببرند ولی هیچگاه آنجای تاریخ را نمی گویند که همه پیامبران و امامان وقتی درعلیه دین خدا کاری انجام می شد، مقابل آن می ایستادند!، دلدادگان آمریکا چرا از فتنه اهل بغی و برخورد با آن سخن نمی گویند؟!

سردار فتوحی در پایان گفت: امروز وظیفه ما و تمام امت حزب الله این است که در مقابل چنین جریاناتی تمام قد بایستیم و از انقلاب و کارآمدی نظام دفاع کنیم.

ارسال نظرات