مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان:

تخصیص 13 میلیارد برای احداث پاسگاهها در استان زنجان

13 میلیارد برای احداث پاسگاهها در استان زنجان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۸۶۵۸۸۲۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاشهای پلیس راه در برقراری امنیت وایمنی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: برخورد جدی با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی هم برای حفظ ایمنی مسافران و هم برای جابجایی صحیح و اصولی کالا درجاده های ایمن وبرخورد با متخلفین این حوزه جز لاینفک بخش حمل و نقل و پلیس راه و نقطه مشترک اداره کل حمل ونقل و پلیس راه است وایجاد آرامش وامنیت در جاده های استان که به همت پلیس راه ایجاد شده است می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه حمل و نقل جاده ای و به دنبال آن توسعه استان داشته باشد.

وی افزود: ان شاالله در سال جدید از پاسگاه پلیس راه ابهر- تاکستان بهره برداری میشود واین پاسگاهها در کنار پاسگاههای موجود امنیت بیشتر در محورهای مواصلاتی استان را فراهم خواهند اورد.

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان هزینه احداث این پاسگاهها را بالغ بر 13 میلیارد ریال ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم پاسگاه پلیس راه طارم که جز اولویت های این اداره کل است هم با همکاری و همیاری دستگاههای مرتبط آغاز شود تا در این منطقه هم از وجود تلاشگران پلیس راه مردم منطقه بیشتر بهره مند شوند .

همچنین دراین دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان ازاقدامات وعملکرد اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در سال 94 واجرای طرح نوروزی 95 قدردانی کرد وگفت: اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان همراه و یاور پلیس راه است و بی شک کاهش آمار تلفات تصادفات جاده ای درایام نوروز مرهون تلاش همه دستگاههای مرتبط وازجمله اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان است .

سردارصالحی افزود:آزاد راههای استان زنجان جزکریدورهای مهم در منطقه غرب کشوراست که خوشبختانه 40 درصد تصادفات فوتی دراین محورها درایام نوروزکاهش یافته است وامیدوارهستیم این روند همچنان ادامه یابد.

گفتنی است، ​مراسم تجلیل از تلاشها واقدامات عوامل پلیس راه استان زنجان که به مناسبت کاهش 65 درصدی تلفات تصادفات جاده ای درنوروز95 در اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان وبا حضورفرمانده انتظامی استان زنجان و رییس قرارگاه پلیس راه استان وجمعی از فرماندهان پاسگاههای پلیس راه استان زنجان برگزارشد.

درپایان این دیدار مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان با اهدالوح تقدیروهدایایی از فرماندهان پاسگاههای پلیس راه استان زنجان قدردانی وتشکرکرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار