رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد:

بهابادی ها در ۸ مسجد به اعتکاف می نشینند/توجه به تفسیر قرآن؛ نقطه قوت اعتکاف ۹۵ خواهد بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 8 مسجد شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۳۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 8 مسجد شهرستان بهاباد خبر داد وگفت: خوشبختانه مراسم معنوی اعتکاف با شکوه هرچه تمام تر در ۸ مسجد شهر و روستا در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.

وی افزود: مساجد جامع بهاباد، جامع آسفیچ، صاحب الزمان(عج) احمد آباد، جامع ولی عصر(عج) روستای بنستان، جامع کریم آباد، جامع احمدآباد، جامع کویجان وامام حسین(ع) وحدت آباد مساجدی هستند که امسال میزبان معتکفین عزیز می باشند.

نیک خو گفت: خوشبختانه کل برنامه های این مراسم به صورت مردمی برگزار می‌شود و اداره تبلیغات هم کارهای فرهنگی و نظارت و اعزام مبلغ را انجام خواهد داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : سال گذشته تعداد ۴۴۲ نفر در مراسم اعتکاف شهرستان بهاباد شرکت کردند وپیش بینی می‌شود با توجه به استقبال مردم به‌ویژه جوانان از ایام اعتکاف در سالهای گذشته امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم شهرستان بهاباد در مساجد برای بر پائی این امر معنوی باشیم.

حجت‌الاسلام مجید نیکخو با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی به عمل آماده در گروه قرآن و معارف ستاد اعتکاف بهاباد توجه به تفسیر قرآن و طرح باقرآن در زلال اعتکاف نقطه قوت اعتکاف ۹۵ خواهد بود و با تمام قدرت پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات