نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

اثرات برجام در معیشت مردم مشاهده نمی شود/رئیس جمهور در مقابل آمریکا از موضع قدرت برخورد کند

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: باید با مواضع خصمانه آمریکا برخورد کنیم واین را در مجامع بین المللی به صراحت مطرح ودنبال کنیم تابرجام به نتیجه برسد ونقض برجام هرجا که صورت بگیرد روحانی ودولت هم باید برخورد قاطع داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۵۹۲۴۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در گفتگو با خبرنگار بافق؛ در خصوص مواضع اخیر آمریکایی ها گفت: حرفهایی که این روزها آمریکا می زند نشان از ذات استکباری و سلطه گری آنهاست و هیچ وقت دست از شیطنت بر نمی دارند.

وی ادامه داد: مسئله هسته ای و موشک وغیره که از سوی آمریکا مطرح می شود تماما بهانه است و هدف اصلی آنها تفکر انقلابی جمهوری اسلامی و گسترش آن در جهان است.

حجت الاسلام زارع زاده ضمن ظالم خواندن آمریکایی ها اظهار داشت: اگر کسی تصور کند که می شود با آمریکا کنار آمد و آمریکا یک روزی متقاعد می شود که دیگران را به رسمیت بشناسد و برای یک اشتباه بزرگ است. آمریکا فقط به یک زبان متوجه می شود وآن هم زبان زوراست.

وی ضمن اشاره به موضوعات مطرحی و انحرافی عده ای در کشور در خصوص موشکها گفت: متاسفانه بعضی ها هستند که امروزبعضی از مسائل انحرافی را در کشور مطرح می کنند و این افراد متوجه باشند که اگر این موشک ها نبود امروز ما امن نبودیم وامریکا به مامهلت نمی داد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور درخصوص نتایج برجام نیزگفت: برجام نتایج چشمگیری برای ما نداشته است و امیدواریم در آینده نتایجی را داشته باشد ولی متاسفانه هنوز آن چیزی را که باید در معیشت مردم و رشد اقتصادی کشور تاثیربه سزایی داشته باشد قابل مشاهده نیست.

این نماینده مجلس در خصوص لزوم موضع انقلابی در برابر یاوه گویی های سران آمریکا در زمینه تحریم های جدید علیه ایران ابراز داشت: تصور آقای روحانی این است که اگر بخواهد موضع تندی در قبال آمریکا بگیرد باعث ایجاد خدشه در روابط با آن می شود. ولی به نظر من آقای رئیس جمهور در اشتباه است اگر ما کوتاه بیائیم کشورهای غربی مخصوصا امریکا باور می کنند که ضعیف شده ایم و ما نباید که موضع قدرت خود را هیچ گاه دست کم بگیریم.

وی ادامه داد: باید با مواضع خصمانه آمریکا برخورد کنیم و این را در مجامع بین المللی به صراحت مطرح و دنبال کنیم تا برجام به نتیجه برسد و نقض برجام هرجا که صورت بگیرد روحانی و دولت هم باید برخورد قاطع داشته باشند.

ارسال نظرات