سردار مارانی تاکید کرد:

استحکام بخشی به زیرساخت‎های امنیتی هدف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: استحکام بخشی به زیرساخت‎های امنیتی منطقه برای فراهم کردن زمینه‎های توسعه و آبادانی از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) است
کد خبر: ۸۶۵۹۴۵۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از شهر مرزی جالق، سردار محمد مارانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه برگزاری رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ص) در جنوب شرق اظهار کرد: در این رزمایش یگانهای رزمی نیروی زمینی و هوانیروز سپاه جنوب شرق کشور، نیروی انتظامی، اطلاعات و گروه توپخانه سیستان و بلوچستان، مرزبانی، و نیز سایر نیروهای رزمی منطقه حضور دارند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور افزود: استحکام بخشی به زیرساختهای امنیتی منطقه برای فراهم کردن زمینههای توسعه و آبادانی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

این مسئول ادامه داد: مشارکت مردم بومی در تامین امنیت منطقه و تمرین نیروها به منظور ارتقاء توان رزمی و آمادگی همه جانبه و نمایش اراده نظام برای توجه اساسی جنوب شرق از جمله اهداف این رزمایش سه روزه است.

وی تاکید کرد: این رزمایش در سه مرحله با حضور نیروی زمینی سپاه چهار استان سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

جانشین مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق نیز در ادامه این جلسه از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهر مرزی جالق و در حاشیه برگزاری رزمایش فوق خبر داد.

غلامعلی کفاش افزود: با هدف پشتیبانی از رزمایش سپاه در جنوب شرق این بیمارستان صحرایی با تمامی امکانات درمانی راه‌اندازی شده تا خدمات درمانی لازم را ارائه کند.

سردار مارانی ادامه داد: همایش امنیت و وحدت روز پنج شنبه با حضور بیش از 4 هزار نفر از نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و اطلاعات در مصلای قدس زاهدان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور بیان کرد: در این همایش نیروهای امنیتی و رزمی کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی نیز حضور دارند.

ارسال نظرات