رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد:

برگزاری همایش جامعه بانوان و آسیب‎های فضای مجازی در بروجن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: همایش جامعه بانوان و آسیب‎های فضای مجازی ویژه خانواده‌های بروجنی، باهمکاری اداره آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه ، برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۴۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین مجید الهیان در گفت‎گو با خبرنگار ما اظهار کرد: جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان از سال 85 فعالیت خود را آغاز و زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی و حمایتهای این نهاد به فعالیت‌های خود ادامه داده است .

این مسئول با اشاره به ضرورت ايجاد يك رويه مناسب در طرحِ برنامه‌های دينی و فرهنگی و شناسايی بانوان نخبه و لزوم حضور آنان را در طرح‌های فرهنگی افزود: بانوان فرهیخته و نخبه در برگزاری طرح های فرهنگی خوب و ماندگار نقش بسزایی دارند.

وی گفت: جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان بروجن از اواخر سال قبل فعالیت های خود را با شدت و جدیت بیشتری آغاز کرده و در همین راستا سلسله نشست های عقیدتی و اخلاقی را با همکاری امام جمعه شهر بروجن برگزار می کند .

الهیان با اشاره به اينکه زن مسئوليت تربيت خانواده را برعهده دارد و از جايگاه بالايی برخوردار است تصریح کرد: شخصيت دادن و کرامت بخشيدن به زن نه تنها عيب محسوب نمی‌شود بلکه باعث بالا رفتن شخصيت او خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن اذعان کرد: طرح سازماندهی بانوان نخبه و فرهیخته، ضمن شناسايی افراد نخبه در سطح جامعه می‌تواند اصول و سياست‌های فرهنگی كشور را در چارچوب نيازهای قشر بانوان بصورت برنامه‌های مدون و راهبردی به اجرا درآورد.

ارسال نظرات