رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم آباد:

طرح پویش پاک تبلیغات همزمان با دور دوم انتخابات مجلس در خرم آباد برگزار می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد گفت: طرح پویش پاک تبلیغات همزمان با دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۶۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، رستم کوشکی در سیزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد که با موضوع پویش تبلیغات پاک در انتخابات به میزبانی شهرداری خرم آباد برگزار شد، گفت: با توجه به موفقیت طرح پویش تبلیغات پاک در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد این طرح همزمان با شروع رسمی تبلیغات کاندیداها در دور دوم انتخابات نیز اجرا می شود.

وی افزود: اگر چه در ابتدا برخی ها به این بهانه که طرح پویش تبلیغات پاک غیرقابل اجراست مقاومت کرند؛ اما با اصرار، تاکید و تجزیه و تحلیل خوب پیشنهاد این طرح به صحن علنی شورا رفت و پس از تصویب به شهرداری ابلاغ شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد گفت: موفقیت طرح پویش پاک تبلیغات در خرم آباد به گونه ای بود که این طرح محور حرف های برخی از کاندیداها قرار گرفت و آنها طرفداران خود را به همکاری با اجرای طرح هدایت می کردند.

کوشکی با بیان اینکه با اجرای طرح پویش تبلیغات پاک چهره شهر خرم آباد در ایام تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سنوات دیگر تغییرات محسوسی داشت ادامه داد: 120 نفر از نیروهای شهرداری خرم آباد به مدت 10 شبانه روز در اجرای این طرح مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به ناتوانی مالی برخی از کاندیداها برای انجام تبلیغات انتخاباتی اجرای طرح پویش تبلیغات پاک موجب شد که عدالت در این زمینه در خصوص تمام کاندیداها رعایت شود و فضای برابری در اختیار همه آنها قرار بگیرد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه از عدم حضور برخی از مسئولان که به این جلسه دعوت شده بودند انتقاد شد.


ارسال نظرات