رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

قفل مشکلات اقتصادی کشور با کلید دشمن باز نمی شود/اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل تهدیدات حفظ می کند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: قفل مشکلات اقتصادی کشور با کلید دشمن باز نمی شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۸۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، رمضانیان در همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان فرهنگی که در خرم آباد برگزار شد، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) دشمن تا روزی که ما دست از اسلام برنداریم دست از سر ما برنمی دارند و با این حال نباید انتظار داشته باشیم که قفل مشکلات اقتصادی کشور با کلید دشمنان قسم خورده نظام باز شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از سال 91 با هدف اینکه مردم و مسئولان را تحت فشار قرار دهند و سکولاریسم را در کشور ترویج کنند تشدید تحریم ها را حتی به قیمت اینکه اگر به خودشان هم آسیب ببینند با عنوان «عملیات انتحاری» در دستور کار خود قرار دادند افزود: فشار انتحاری به مردم ایران با چند منظور انجام شد اول اینکه زندگی را بر مردم سخت کنند تا مردم به راحتی امورات خود را انجام دهند، دیگر اینکه مردم خسته شوند و انقلاب را دیگر پشتیبانی و حمایت نکنند و نهایتا مردم را به گونه ای تحریک کنند که در مقابل نظام بایستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: همچنین هدف دیگر دشمن این بود که بر مسئولان فشار بیاورند تا فرصت تصمیم کارشناسی را از آنها را بگیرند تا مجبور شوند برای عبور از فشارها تصمیمات غیرکارشناسی را بگیرند.

رمضانیان با بیان اینکه هدف دیگر دشمن در راستای اعمال فشار بر کشورمان این بوده است که بی ثباتی بر تصمیمات مسئولان حاکم شود اظهار کرد: سیاست ایجاد بی ثباتی در تصمیمات مسئولان با این هدف انجام شد که موجب بین صاحبنظران و مسئولان اختلاف نظر ایجاد شود.

وی ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان را از دیگر راهبردهای دشمن برای ضربه زدن به نظام عنوان کرد و ادامه داد: از سال 91 که فشارهای دشمن علیه کشورمان تشدید شد این فشارها با هدف اینکه ایران از مواضع خود کوتاه بیاید و تن به مذاکره دهد طراحی و اعمال شدند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه دشمن تشدید فشارهای اقتصادی را تا مرحله ای پیش برد که مسئله تحریم به مسئله اول کشورمان تبدیل شد گفت: امروز دشمن به اعتقاد خودش ما را به این نقطه رسانده است که یا با آنها کنار بیاییم تا مشکلاتمان حل شوند و یا اینکه مشکلات را تحمل کنیم و با این حال اگر با دشمن کنار بیاییم تن به ذلت داده ایم و اگر مقاومت کنیم راه عزت را در پیش گرفته ایم.

رمضانیان با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور کسانی هستند که می گویند باید در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم چون تحمل سختی ها برای ما امکانپذیر نیست افزود: عده ای هم در مقابل این افراد قرار دارند و می گویند که ما با آمریکا کنار نمی آییم چون نمی توانیم هم از دین حرف بزنیم و هم با دشمن دین کنار بیاییم و البته در راس این جبهه رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه به اعتقاد رهبر معظم انقلاب باید باید با ایستادگی و پایمردی فشارهای دشمنان را تحمل کنیم اضافه کرد: ایران در دوران طاغوت ژاندارم منطقه بود؛ اما آن زمان با وجود رابطه با آمریکا از لحاظ تکنولوژی و فاصله طبقاتی کجا بودیم. همچنین کوبا 50 سال تحریم بود اما اولین کاری که آمریکا به جای رفع تحریم های این کشور انجام داد برگزاری کنسرت بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: اگر پای میز مذاکره با دشمن هم می رویم باید با این نگاه برویم که خودمان را تقویت کنیم نه اینکه از قلدر جهانی فرمانبردار باشیم.

رمضانیان با اشاره به اینکه دشمن پس ار محدود کردن فعالیت های هسته ای کشورمان و ریختن سیمان در آب سنگین اراک امروز به دنیال محدود کردن صنعت موشکی کشورمان است و حالا می گویند که مسئله اصلی ما با ایران صنعت موشکی است افزود: مطمئنا اگرصنعت موشکی را نیز از دست بدهیم دشمن باز هم از سر نظام دست بردار نیست و در گام بعدی مسئله نقض حقوق بشر را پیش می کشد.

وی بیان کرد: در واقع دشمن تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که اولویت آن مبارزه با ظلم، دفاع از مظلوم و احیاء ارزشهای اسلامی است به حکومتی مانند حکومت عربستان تبدیل نکند از اعمال فشار بر کشورمان دست نمی کشد.


ارسال نظرات