خبرهای داغ:

جدال فولاد در مرداب انزلی

در هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال کشور دو تیم آبی‌پوش اهواز به مصاف زردپوشان نفت تهران و سپاهان اصفهان خواهند رفت و فولاد در انزلی میهمان ملوان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۲۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا در شهرهای اهواز، مشهد، تبریز، اصفهان، کرج و انزلی کلید خواهد خورد و سرنوشت بسیاری از تیم‌های در این هفته آشکارتر خواهد شد.

در همین چارچوب فردا از ساعت 17 راه‌آهن در تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان است، از ساعت 17 و 30 پدیده از گسترش فولاد پذیرایی خواهد کرد، تراکتورسازی پذیرای صبای قم است، سایپا در کرج به مصاف سیاه‌جامگان خواهد رفت، روز جمعه نیز دربی پایتخت از ساعت 17 آغاز خواهد شد.

در دیگر دیدارهای نمایندگان خوزستان، تیم استقلال خوزستان و صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت 17 و 30 در اهواز و در ورزشگاه غدیر میزبان نفت تهران بحران‌زده خواهد بود.

عبدالله ویسی در این دیدار قصد محکم کوبیدن میخ خود را دارد، چراکه در رقیب این تیم در صدر جدول روز جمعه دربی تهران را برگزار خواهند کرد و به‌نوعی این دیدار برای آبی پوشان صدرنشین اهواز خودزنی رقبا محسوب می‌شود و یک تیغ دو سر برنده خواهد بود.

آبی‌پوشان اهوازی در صورت پیروزی رد این دیدار راه زیادی از مسیر قهرمانی را طی خواهند کرد و در هفته‌های آینده تنها باید به حفظ جایگاه خود فکر کنند تا به خلق یک شگفتی بزرگ نزدیک‌تر شوند.

قطعاً برای آبی‌پوشان اهوازی این یک افتخار بزرگ خواهد بود و شاگردان ویسی به خوبی می‌دانند حفظ جایگاه این تیم در صدر جدول به‌مراتب آسان‌تر از کسب آن خواهد بود.

در اصفهان نیز در همین روز استقلال قعرنشین اهواز به اصفهان سفر خواهد کرد تا در مقابل سپاهانی قرار گیرد که هفته گذشته استقلال را در آزادی متوقف کرده بود.

گرچه لیگ برتر برای بختیاری‌زاده و یارانش به پایان راه رسیده و آنها باید با این آوردگاه وداع کنند، اما رویارویی جوانان آبی‌پوش شهر اهواز با ستارگان سپاهان می‌تواند آزمون خوبی برای کسب تجربیات بیشتر باشد.

فولاد خوزستان نیز در آخرین مصاف این هفته روز شنبه در انزلی به میهمانی ملوان خواهد رفت تا بیشتر و بیشتر خود را از قعر جدول جدا کند.

در مقابل نیز ملوانان قصد دارند با غلبه بر حریف اهوازی خود گوی سبقت را از این تیم ربوده و جایگاه بهتری نسبت به رقیب این هفته خود کسب کنند.

مصاف انزلی یک جدال جذاب بین شمال و جنوب و ریشه‌دارهای فوتبال است  که از جذابیت‌های خاص خود برخوردار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها