معرفی برترین های دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی لرستان

برترین های دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی سازمان بسیج هرمندان استان لرستان در آیین اختتامیه این جشنواره در خرم آباد معرفی و تجلیل شدند
کد خبر: ۸۶۶۰۲۶۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزار خبرگزاری بسیج از لرستان، حاتمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان لرستان در در آیین اختتامیه جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی گفت: از آبان ماه سال گذشته پس از انتشار دومین جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی نهایتا 80 اثر در سه بخش سرود، پاپ و آیینی به دبیرخانه این جشواره ارسال شد.

وی افزود: پس از ارزیابی آثار توسط هیئت داوران علی جهان آرا در بخش آیینی، گروه شقایق با خوانندگی سیف الدین آشتیانی و به سرپرستی و آهنگسازی باقر بیرانوند در بخش محلی، مسعود پورحمزه در بخش سرود، رامین صادقی در بخش پاپ و گروه نغمه های افلاکی زاگرس به سرپرستی طاهر مرادی و آهنگسازی رضا نیازی در بخش سنتی توانستند مقام اول جشنواره را به خود اختصاص دهند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان گفت: همچنین شهرام کمیایی در بخش پاپ و بردیا مهرآرا در بخش محلی مقام دوم این جشنواره را از آن خود کردند و در بخش محلی نیز جهانگیر لطفی سوم شد.

حاتمی بیان کرد: در این جشنواره نعمت بهاروند در بخش کمانچه، شاهرخ پیمانی در بخش سرنا و دو گروه موسیقی به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

لازم به ذکر است؛ در بخش دیگری از آیین اختتامیه، برگزیدگان استانی دومین جشنواره سرود و آواهای انقلابی لرستان به اجرای زنده پرداختند.

آیین اختتامیه دومین جشنواره سرود و آواهای انقلابی لرستان با حضور سردار توکلی جانشین و سرهنگ پاسدار ناصر فرید معاون فرهنگی سپاه حضرت الوالفضل (ع) لرستان، اعضای شورای شهر خرم آباد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

ارسال نظرات