مدیر انجمن سینمای جوانان ایران استان اردبیل:

5 اثر هنرمندان انجمن سینمای جوان اردبیل به جشنواره سما راه یافت

فیلم‌های «هشتاد سالگی» ساخته «رضا جمالی»، «قارلی داملار» ساخته «هایده مرادی» و «پیرمرد و دوچرخه» ساخته «سلیم معزی» تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در این بخش دومین جشنواره ملی سما حضور دارند.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۷۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میردولت موسوی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: 5 اثر از آثار هنرمندان انجمن سینمای جوان استان اردبیل به بخش مسابقه دومین دوره جشنواره سما راه یافت.

وی با اشاره به آثار راه‌یافته به این جشنواره بیان کرد:‌ فیلمنامه‌های «همین حوالی کسی شبیه توست» نوشته «مهدی شاداب» و «دریا» نوشته «مریم صبوری» در بخش مسابقه فیلمنامه‌نویسی به این جشنواره راه یافته و آثار خود را ارائه می‌کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان ایران استان اردبیل با اشاره به فیلم‌های منتخب از استان اردبیل برای این جشنواره گفت: فیلم‌های «هشتاد سالگی» ساخته «رضا جمالی»، «قارلی داملار» ساخته «هایده مرادی» و «پیرمرد و دوچرخه» ساخته «سلیم معزی» تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در این بخش دومین جشنواره ملی سما حضور دارند.

موسوی افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن آثار هنمرندان استان و معرفی ظرفیت‌های این افراد بوده که امیدواریم شاهد درخشش این هنرمندان در جشنواره سما باشیم.

ارسال نظرات