خبرهای داغ:

نشت گاز شهری، انفجار منزل مسکونی را در پی داشت

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: شب گذشته، انفجار گاز شهری در خیابان حجتی تبریز اعضای یک خانواده را راهی بیمارستان کرد
کد خبر: ۸۶۶۰۳۹۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی استان، حبیب حسینقلی زاده گفت: با گزارش یک مورد انفجار در منزل مسکونی ساعت 22:40 شب گذشته مورخه در خیابان حجتی تبریز به اپراتوری فوریت های پزشکی تبریز، 3 پایگاه اورژانس 115 عازم این محل شد.

وی ادامه داد: تکنسین های پایگاه های 218, 204 و 212 اورژانس 115 با همکاری عوامل آتشنشانی دو تن از مصدومین حادثه را از محل حادثه دور و اقدامات درمانی را آغاز کردند.

حسینقلی زاده افزود: پس از بررسی و ایمن سازی، در بررسی اولیه توسط کارشناسان آتشنشانی از صحنه حادثه مشخص شد، نشت و انباشت گاز شهری در داخل خانه مسکونی و رسیدن گاز به منبع حرارتی منجر به وقوع این حادثه شده است.

وی گفت: انفجار به حدی شدید بوده که چندین دیوار به کلی تخریب شده و درب و پنجره ها از جای خود کنده شده بودند به طوری که منزل مسکونی کاملا ویران شده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: این حادثه منجر به مصدومیت سه تن شده بود که یکی از مصدومان توسط بستگان به بیمارستان اعزام شد و تکنسین های اعزامی دو مرد 41 و 72 ساله را به بیمارستان سینا و امام رضا منتقل کردند.

وی با تاکید بر اینکه وضیعت عمومی هر سه مصدوم حادثه رضایت بخش است گفت: یک نفر با علائم سوختگی و دو نفر نیز با جراحات ناشی از ریزش آوار به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها