رئیس داد‌گستری شهرستان سوادکوه‌شمالی خواستار شد

تلاش جمعی برای یافتن والدین کودک 2 ساله

رئیس داد‌گستری شهرستان سوادکوه‌شمالی خواستار تلاش جمعی برای یافتن والدین کودک 2 ساله‌ پیداشده در محور سوادکوه شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴




خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از منابع خبری استان، علی‌اکبر شیر‌سواراز تلاش دستگاه قضایی شهرستان سوادکوه‌شمالی برای جست‌وجوی والدین کودک پیدا شده در محور سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: ساعت یک بامداد 22 فروردین، گشت شبانه نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه‌شمالی در محور سوادکوه کودک 2 ساله‌ای را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این کودک حدود 2 ساله در محور سوادکوه و یک کیلومتر بعد از شیر‌گاه به سمت زیراب پیدا شد، افزود: یک طرف محل پیدا شدن کودک محور اصلی سوادکوه و طرف دیگر، پرتگاه بود.

رئیس داد‌گستری سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه هویت کودک پیدا‌شده هنوز مشخص نشده است و مشخصات وی به سیستم آگاهی سراسری فرستاده شده است ولی هنوز اطلاعی از خانواده وی به‌ دست نیامده است، خاطر‌نشان کرد: اعلام مفقودی وی نیز از طرف والدین یا بستگان این کودک در جایی درج نشده است.

شیر‌سوار با بیان اینکه کودک پیدا‌شده با هماهنگی دادگستری شهرستان در اختیار اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه‌شمالی قرار دارد، ادامه داد: افرادی که این کودک را می‌شناسند و یا اطلاعی از والدین و بستگان وی دارند با شماره 01142442290 تماس بگیرند و از طریق رسانه‌های مختلف سطح کشور برای یافتن والدین این کودک تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار