خبرهای داغ:

بازدید جانشین سازمان اردویی راهیان نور بسیج از محل اسکان زائران در خوزستان

جانشین سازمان اردویی راهیان نور بسیج وهیئت همراه برای عرض خداقوت به مسئولان راهیان نور از اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز و محل اسکان زائران راهیان نور اراک، مازندران،دزفول،سپاه سیدالشهدا(ع) تهران، قم،دوکوهه، همدان و بوشهر در استان خوزستان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۶۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرهنگ علی پوری جانشین سازمان اردویی راهیان نور بسیج وهیئت همراه برای عرض خداقوت به مسئولان راهیان نور از اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز و محل اسکان زائران راهیان نور اراک، مازندران،دزفول،سپاه سیدالشهدا(ع) تهران، قم،دوکوهه، همدان و بوشهر در استان خوزستان بازدید به عمل آوردند.

 

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خوزستان به تنهایی نقشی پراهمیت در خلق حماسه‌های دوران دفاع مقدس داشته و از سوی دیگر فرهنگ متعالی دفاع مقدس نیز به گونه‌ای خاص به خوزستان وابسته است، زیرا حماسه‌های بزرگی از رشادت‌ها، جانبازی‌ها، شهادت‌ها و ایثارگری‌های خالصانه و صادقانه مردان، زنان، جوانان و پیران این کشور در سرزمین خوزستان خلق شده است،به گونه‌ای که وقتی از خوزستان می‌گوییم، دوران دفاع مقدس به خاطرمان می‌آید و از طرف دیگر وقتی از دفاع مقدس سخن می گوییم به یاد استان شهیدپرور خوزستان می‌افتیم.

جانشین دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به تقدیم شهدای زیادی توسط خوزستان به اسلام و انقلاب گفت: شهید فهمیده و بهنام محمدی و هزاران نوجوان دیگر نیز در این دیار حماسه آفریدند و به فیض شهادت نائل آمدند و بدین‌سان از همین جا بود که شهیدان بر بال ملائکه نشستند و آسمانی شدند.

سرهنگ پوری تصریح کرد: خوزستان سرزمین منابع انسانی غنی و مردمی خونگرم و دوست داشتنی است ، مردمی پرتلاش و صبور، ولایتمدار و جسور که برای دوام و استمرار انقلاب اسلامی و برای دفاع از سرزمین ایران اسلامی از جان و هستی خود دریغ نمی‌کنند و هنوز هم آماده جانفشانی هستند.

 

گفتنی است پیش بیش بینی شده است که آمار بازدید زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به 6 میلیون نفر برسد و در حال حاضر روزانه قریب به 120هزار ظرفیت اسکان برای زائران در طول شبانه روز برای زائران راهیان نور پیش بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها