خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان:

زکات کشاورزان در کارهای عمرانی روستاها هزینه خواهدشد

امام جمعه هندیجان گفت:کشاورزان روستایی با پرداخت ۱۰میلیون تومان برای زکات ۲۰میلیون تومان تحویل بگیرند واز پرداخت پول زکات در خود روستا‌ها در کارهای عمرانی و فرهنگی هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۹۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل‌پور عصر روز جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهارکرد:یکی از واجبات و دستورات خداوند و پیامبر اسلام ص واهل بیت ع پرداخت زکات است که زکات نشانه ایمان و رستگار شدن هر انسانی است.
وی افزود:ایام اعتکاف نزدیک شده که امسال با فرهنگ سازی مناسب انتظار می‌رود همانند سال گذشته نوجوانان و جوانان هندیجان استقبال خوبی داشته باشند.
وی بابیان رفع مشکلات مردم توسط مسؤلان شهرستان هندیجان گفت:خطر ارتباطی تلفن ثابت و خدمات اینترنتی مشکل بوجود آورده برای شهروندان هندیجان وهمچنین بعضی از نقاط نقطه کور شده و تلفن‌های همراه آنتن ندارند و جاده دانشگاه نور هندیجان هنوز آسفالت نشده و دانشجویان در تردد مشکل دارند که مسؤلان مربوطه شهرستان هندیجان کاری جدی انجام بدهند.
شمیل‌پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:مواظب سرمایه‌های ملی مسؤلان باشند ودر تحقق شعار سال تلاش داشت باشند.
وی با اشاره به ناتوانی بعضی از مسؤلان و مدیران بیان کرد:مسؤلانی که نمی‌توانند در شرایط بحران مدیر یت داشته باشند بروند کنار تا مدیر ی قوی تری مشغول بکار بشود مانند خسارت ناشی از زیر آب رفتن گندم‌های برداشت شده که بر اثر ضعف مدیریتی در هندیجان بوجود آمد. خبرنگار بسیج در هندیجان.
ارسال نظرات
پر بیننده ها