دوره آموزشی دفاع شخصی در بندرلنگه

برگزاری دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه پایوران و بسیجیان در بندرلنگه

مسئول طرح فتح سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه پایوران و بسیجیان با هدف ارتقای سطح ورزشی و دفاعی نیروها در سالن ورزشی 9 دی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۶۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان: دوره آموزشی دفاع شخصی، ویژه پایوران و اعضای گردان امام حسین(ع) با هدف ارتقای سطح ورزشی و دفاعی نیروها در سالن ورزشی 9 دی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

مصیب شعبانی مسئول طرح فتح سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این دوره اظهار داشت: طرح فتح، بسته ورزشی است که شامل بالا بردن آمادگی‌های جسمانی پرسنل سپاه و بسیجیان برای گسترش ورزش‌های رزمی و دفاع شخصی است، که با نظر مسئولین سپاه این بسته آموزشی از امسال به مرحله اجرا در آمده و در حال حاضر تمرکز اصلی تربیت‌ بدنی سپاه بر اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی، برادران پایور و بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) شهرستان‌های بستک و بندرلنگه تحت آموزش قرار می‌گیرند، عنوان کرد: طرح فتح در سیاست‌ گذاری و برنامه‌ریزی متمرکز است اما در اجرا غیرمتمرکز و اقتضایی است، بخشی از آموزش‌های طرح فتح مربوط به آمادگی‌های جسمانی است و بخشی دیگر، آشنایی شرکت‌کنندگان و رده‌ها به مسائل رزمی و دفاع شخصی است با عنوان اینکه بخشی از نیازهای سپاه را در بعد آموزشی و ایجاد آمادگی جسمانی تامین می‌کند.

مسئول طرح فتح سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه طرح فتح در سراسر کشور نیز برگزار شده و یا در حال برگزاری است و دامنه گسترده‌ای دارد، تصریح کرد: سیاست‌ها در این طرح بر این است که برای رده‌های مختلف سنی برنامه‌ریزی شود تا حداکثر افراد در این طرح قرار بگیرند و بهترین نتیجه نیز کسب شود.

شعبانی در پایان یادآور شد: این طرح با حضور مربیان تراز اول استان، آقایان استاد مجتبی شکری، وحید قاسمی و مصطفی ارکاک برگزار شد و آموزش‌های رزمی و دفاعی و همچنین آموزش سلاح تونفا در این دوره تدریس شد.

ارسال نظرات