به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

مزار مطهر شهدای سنندج همزمان با سراسر کشور عطر افشانی شد

به منظور تجدید میثاق با آرمان ها و اهداف شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مراسم عطر افشانی مزار شهدا در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۳۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرین های نیروی زمینی و به منظور تجدید میثاق با آرمان ها و اهداف والای شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور مراسم عطر افشانی مزار شهداء امروز در بهشت محمدی سنندج برگزار شد.

امیرابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در ابتدای این برنامه با اشاره به جایگاه والای شهدا خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب اسلامیجان خویش را برایسربلندی و ایجاد امنیتکشور عزیزمان اهدا نمودند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان افزود: تمام امنیت و آرامشی را که امروز در ایران اسلامی داریممرهون خون پاک شهیدان و از خود گذشتگیآن عزیزان هستیم که انشالله بتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی در پایان گفت: هر کشوریبا فرهنگ و نماد خاصی به دنیا معرفی می شود که ایران اسلامی ما نیز با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در دنیا شناخته می شود و این مهم را مرهون شهیدان والا مقام کشور عزیزمان هستیم.

در ادامه فرمانده هان یگان های نظامی و انتظامی،مسئولین استانی و نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در بهشت محمدی  با قرائت فاتحه وغبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا بار دیگر با آرمان های آن عزیزان تجدید بیعت کردند.

ارسال نظرات