خبرهای داغ:
رییس اداره بهزیستی هندیجان خبرداد:

وام‌هایی با کارمزد ۴درصد برای مددجویان بهزیستی

رییس اداره بهزیستی هندیجان گفت:به منظور خود اکتفایی معلولین و مدد جویان بی‌بضاعت تهت پوشش بهزیستی هندیجان وام‌هایی با کارمزد ۴درصدی پرداخت شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۱۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
ماشالله مکتوفی روز شنبه پیش از ظهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:به ۳۲نفر از معلولین و مدد جویان نیازمند تهت پوشش اداره بهزیستی که در خواست وام برای اشتغال زایی داشته بودن با معرفی به بانک‌های ملی و ملت در هندیجان در کل مبلغ ۳۲۵میلیون تومان پرداخت شده است.
وی افزود:این تعداد مدد جو طبق شرایط با تشکیل پرونده و گذراندن دوره‌های آموزش با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های جوشکاری، خیاطی و آرایشگری یا مجوز از دفتر دام و طیور وام‌های اشتغال زایی پرداخت شده است.
وی بابیان بازدید از محل‌های اشتغال مدد جویان گفت:بعد از اینکه پرونده آماده سازی شغل مورد نظر مدد جو و در یافت وام توسط مدد کار اداره بهزیستی بازید از محل اشتغال بعمل می‌آید.
مکتوفی رییس اداره بهزیستی هندیجان عنوان کرد:حدود ۹مهد کودک روستایی و ۵مهد کودک شهری در هندیجان تهت نظارت بهزیستی مشغول به فعالیت هستند و در طول سال خدماتی شامل پرداخت شهریه کودکان بی‌بضاعت و همچنین وعده‌های غذای گرم در شهرستان هندیجان انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های بهداشتی در هندیجان بیان کرد:در هفته سلامت و پیشگیری ازدیابت برای معلولین و مدد جویان با خانواده‌ها کلاس‌های پیشگیری در آگاه سازی از دیابت، انواع بیماری‌ها و درمان بیمار‌ها برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها